צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  בקשת יעוץשרית 20:43 15/12/2012
שמי שרית בת 45 עם בעיות התרקונות קשות כדי להתפנות אני חייבת לצנתר את עצמי הרקטום סגור ושיש צורך גם אם אשב שעה זה לא יצא הכל סגור צריך לפתוח את כיס הרקטום ,עברתי ניתוח פיסורה ,רצו לעשות לי ניתוח star השבוע היתי ביעוץ נוסף שאמרו שזו שגיאה לעשות את הניתוח דר קריב מאיכלוב המליץ להתחיל בזריקות בוטוקוס ובמקביל טיפול היפנוטי ,ואם לא להשתיל קוצב ,ישלציין שעברתי גם טיפולי ביופידבק,רציתי להתייעץ איתך באם תוכלי לעזור לי ,
   ייעוץסיון נבות, פיזיותרפיסטית 14:06 16/12/2012
שרית יקרה,

הבעיה שאת מציגה כאן היא בעיה מורכבת המצריכה ייעוץ אישי המבוסס על עיון בנתוני הבדיקות שעברת וכן בבדיקה פיזיקלית גופנית. אמנם ציינת שעברת טיפולי ביופידבק, אך לא ברור לי מתוך דברייך מה כללו הטיפולים ועל ידי מי נעשו.
מההיבט השיקומי של העניין, אני יכולה לומר שההסתכלות שלנו, כפיזיותרפיסטים של רצפת האגן, כוללת התייחסות גם ליציבה, לנשימה ולתפקוד דופן הבטן כחלק בלתי נפרד מתפקוד רצפת האגן. לפיכך - אם במהלך הטיפול (ביופידבק) בו טופלת לא היתה התייחסות לגורמים הנ"ל, הרי שבעיני, לא מיצית את הטיפול השמרני, וכדאי לשקול בשנית לנסות טיפול שמרני לפני שמגיעים לטיפולים פולשניים או ניתוחיים.

רפואה שלמה,

סיון נבות,
מומחית בפיזיותרפיה לרצפת האגן (נשים וגברים)
www.physiotherapy.co.il
   שרית 20:45 17/12/2012
ראשית תודה על תגובתך אבל אני צריכה יעוץ אפשר להגיע אלייך ליעוץ אישי כמה עולה ?איך קובעים תור והאם את עובדת עם קופת חולים לאומית אודה לך על יעוץ והכוונה תודה שרית.
   ייעוץסיון נבות 16:34 19/12/2012
פני אלי דרך המייל או הטלפון - 052-6623666

סיון נבות,
מומחית בפיזיותרפיה לרצפת האגן (נשים וגברים)
www.physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו