צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  בריחת שתןקרן 22:51 24/12/2007
אני עושה המון תרגילי פילאטיס זה שנים. משום מה לאחר הלידה (שארעה לפני חודשיים) יש לי בריחת שתן ללא הפסקה. מה יכולה להיות הסיבה?
   בריחת שתןדנה 20:46 25/12/2007
האם בדקת אפשרות של צניחת קיר הנרתיק לאחר לידה?
   מה הקשר לצניחת נרתיחק? קרן 21:08 25/12/2007
איך בכלל בודקים את זה ומטפלים בזה????
   צניחת קיר הנרתיקדנה 13:00 29/12/2007
תגשי לרופאת הנשים שלך שתבדוק אותך. חברה טובה שלי עברה ניתוח להצרת הרתיק בעקבות בעייה של צניחת קיר נרתיק לאחר הלידה. ועכשיו היא ממש בסדר.
   פילאטיס ודליפת שתן אחרי לידהסיון נבות, פיזיותרפיסטית 21:34 20/01/2008
שלום קרן ומזל טוב,

פילאטיס היא שיטת תרגול נפלאה, ששמה דגש גם על שילוב כיווץ רצפת האגן במסגרת התרגול, א-ב-ל הבעיה היא שנשים רבות שוגות בביצוע כיווץ נכון של שרירי רצפת האגן, ולמעשה מכווצות כל דבר בסביבה חוץ ממה שצריך, וכך בפועל יוצא, שבמקום להינות מתרגול נכון לגוף שמשלב את רצפת האגן, מבצעות תרגול שחסר את המרכיב החשוב כל כך הזה, כך שלמעשה יוצא שהתרגול הטוב מעודד נזק נוסף...

אז מה לעשות? להזדרז ולפנות אל פיזיותרפיסטית של רצפת האגן (יש בכל קופ"ח) וללמוד את עבודת השריר הנכונה, ואז כשהמקום חזק דיו להצטרף לפילאטיס ולהמשיך בתרגול שוטף. – הדבר חשוב ורלוונטי עבורך במיוחד, דווקא משום שהעלית תלונות ממשיות על בריחת שתן וחשוב שתדעי לעבוד נכון עם רצפת האגן בטרם תחזרי לפעילות גופנית שגרתית.


בהצלחה,והעיקר שיהיו לילות מלאי שינה...

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physio.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו