צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פונדקאות
מנהל/ת הפורום: פונדקאית
  דבר ההנהלה, נא לקרוא לפני שכותביםפונדקאית 20:21 02/04/2008
שלום לכל חברי הפורום ואורחיו.
שמי תמר.
בחרתי להיות פונדקאית כי אני אוהבת להיות בהריון ואוהבת ללדת, אבל לא התאים לי ילד שלישי.
אפשר לגלות עליי עוד פרטים וגם לראות את הלידה הנהדרת בקישור הבא:
http://mom.nana10.co.il/Category/?CategoryID=200365
פרק 3 (זה לא הסרט שעולה מייד).
אחרי חוויית הפונדקאות המשותפת שלנו, פתחה חיה, אם התינוק, את www.pundekaut.info, מאגר המידע המקיף ביותר בארץ בנושאי פונדקאות, לזוגות ולפונדקאיות בתחילת התהליך ובמהלכו.
באתר היא חולקת את הידע שצברה ביותר מחצי שנה של מחקר בנושא, ובעצם חוסכת לכם הרבה חיפושים ועוזרת בהתלבטויות.

פורום פונדקאות נועד לכולם: פונדקאיות, הורים ומתעניינים; עצמאים, אנשים שעושים דרך מרכז ומתלבטים.
כדי שיהיה לכולם פה נעים ונוח, אני רוצה להבהיר כמה נקודות על תרבות הדיון:
1. לכל אחד יש שם משתמש משלו. אם אתם חדשים בפורום, וודאו שאין מישהו אחר שכותב באותו שם. בעיקר אם השם הוא "פונדקאית", שזאת רק אני...
2. ניסיתי בהתחלה לתת במה לכולם, כדי שיהיו גם בעדים וגם נגדים על מרכזים (זהו פורום שאינו "מטעם" ואינו ממליץ על מרכזים או מתנגד להם), אבל נאלצתי למחוק דיונים שלמים גם בגלל ירידה לשפה לא יפה, וגם בגלל תביעות דיבה. לכן אתם מתבקשים להתנהג יפה, לפרגן למרכזים, ואם יש תלונות - בלי שמות של המרכז או בעלתו/בעלותיו, ומותר לתת את מספר הטלפון שלכם לאנשים שרוצים לברר יותר.
3. בתחילת הדרך נשאלתי מה מטרת הפורום, ועכשיו זה קצת יותר ברור: עזרה במידע, ושידוכי הורים ופונדקאיות. אני הייתי שמחה אם היה גם יותר דיון ברמה העקרונית, ואולי במשך הזמן נהפוך גם לקהילה שחולקת חוויות מהתהליך (אולטרסאונד ראשון וכו'.).
4. הגיעו לאוזניי תלונות על כך שאין מגע של מנהלת בפורום. אני מאוד משתדלת לתת לפורום לזרום מעצמו ולהיות שם בעיקר כדי למחוק ספאם והודעות שאינן הולמות. מעת לעת אני גם אפתח דיון ברמה העקרונית, אבל בעיקרון אני דוגלת בשיטת ניהול "רכה" עד בלתי נראית. זה גם מסתדר עם שלל עיסוקיי האחרים (www.thmrsite.com, www.kayguide.com)

דרך צלחה לכולנו,
אושר, אהבה ואור,
תמר.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו