צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פונדקאות
מנהל/ת הפורום: פונדקאית
  אני 20:42 02/01/2011
שבוע טוב,
כתבתי את ההודעה הזו בפורום של ynet, אבל אני אנסה גם כאן.
כבר כמה שבועות שאני חושבת על האפשרות של להיות פונדקאית, וקשה לי להגיע להחלטה. אני אמא לשני ילדים מקסימים: הגדול בן 4 וחצי, והקטן בן שנתיים ורבע. אני חיה בזוגיות אבל מבחינת הממסד אני לא נשואה (מעולם לא התחתנו).
מצד אחד, זו הכנסה לא רעה בכלל וזה גם מעשה טוב, אבל אני פוחדת שזה יפגע בילדים שלי. ברור לי שאם אני הולכת על זה - אני משתפת אותם, כי אי אפשר להסתיר בטן.
מלבד זה, אין לי מושג מה כותבים בחוזה בין ההורים המיועדים. למשל, מה קורה במצב של שמירת היריון? וימי מחלה? האם יש תוספת תשלום עבור ניתוח קיסרי? ואם אהרה עם תאומים? ובמקרה של השבתה שלי, מי מממן את הוצאות השמירה על הילדים שלי? וזה בסדר מצידי להניח שאת כל הבדיקות והוצאות הנסיעות לצורך כך יהיו על חשבון ההורים המיועדים? והאם אני אוכל לבחור את הרופאה שלי מהקופת חולים שלי?
ולא פחות חשוב - האם זה נכון שהילד/ה ייחשבו שלי בתקופה מסוימת עד ל"אימוץ" החוקי של ההורים המיועדים? האמת, נראה לי שעדיף לי לא להיות מעורבת בחייו, גם אם מדובר בשעות ספורות (אל תחשבו שאני אגואיסטית. ברור שבמקרה הצורך, חלילה, אני אשתף פעולה עם ההורים המיועדים לטובת הילד, אבל אני באמת חושבת שלטובת ההתאוששות שלי יהיה כדאי לי להימנע).
כל כך הרבה שאלות....
תודה מראש לעונים.
אני
   מחפשים את האחת מיקה 16:21 25/01/2011
אנחנו נוכל להשיב לך על כל השאלות והחששות בנושא.
אנחנו זוג רציני מהמרכז,עם אישור עקרוני מהועדה ולאחר שאיבה של ביציות,מבחינתינו הכל מוכן ומאושר ע"י משרד הבריאות.
מחפשים אם חד הורית שעומדת בקריטריונים, שמעוניינת להיות שותפה לתהליך הפונדקאות.
נשמח אם תיצרי איתנו קשר:
מייל : ELADMIKA@WALLA.COM
מיקה - 050-7883744




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו