צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פונדקאות
מנהל/ת הפורום: פונדקאית
  תגובה לגברת אולגה.בת אל 08:14 18/04/2016
גברת אולגה שלום רב,

קראתי מספר פעמים את ההודעה שלך שאת מעוניינת לשמש כאם פונדקאית אז ברשותך אני רוצה להמליץ לך שתרדי מהעץ הגבוה שטיפסת עליו כלומר לבקש 350,000 שקל בעבור התהליך הייתי אומרת שזו סחיטה וניצול מחפיר של זוגות אשר במצוקה ומאד רוצים ילד על אחת כמה וכמה שהתשלום אשר מומלץ על ידי המדינה הוא 165,000 ש"ח כך שאם את כותבת זאת זקוקה לסכום הזה אזי כדאי שתגייסי אותו במקום אחר ולא באמצעות ניצול כמו כן תבדקי שוב את עניין הגיל שלך כי את קרובה מאד לקצה מבחינת הדרישות של הועדה.

בהצלחה.
   18:23 22/04/2016
בת אל , זכותה לרצות את תמורה לפני שאת מעבירה את ביקורת החריפה שלך. בנוסף לדעתי התמורה ״המומלצת״ היא נמוחה מאוד, כי איה לא משקפת את השווי העמיתי שפונדאקאית מפקידה בתהליך. בנוסף זה גוזל מהבריאת . ואם את חובת שהתמורה לא מתאימה לך , יש פונדקאות בחול . בהצלחה
   תגובה לתגבותה של גברת אולגה.בת אל 09:47 24/04/2016
קודם כל אני לא מחפשת פונדקאית ואם הייתי צריכה אזי לא הייתי פונה למישהי שבאה ממקום של סחיטה לרמות שלא ניתן לאמוד בכסף את נושא הפונדקאות אבל עדיין צריכים להיות גם ערכים וההורים המיועדים לא אמורים להיות בנקט של הנשים הללו עם כל ההערכה והכבוד אליהן וכדאי מאד לפני שאת תוקפת אותי שתלמדי גם קצת לכתוב בכל מקרה מאחלת שתמצאי זוג שישלם לך לא 350,000 ש"ח אלא אולי חצי מיליון שקל זה עדיף לא?
   15:00 24/04/2016
בת אל , אם את לא מחפסת פונדקאית , אז מה את עושה פה? אך יצא לך לקרוא במס מקרים את דברים של אולגה ? אני רואה במילים שלך ממש זלזול , אי הערכה , אפילו השפלה ותקיפה כלפי כלל הפונדקאית .מגיבה לך כהתנגדות . יכולתי להמשיך ולהוסיף עוד דברים , אך לא רוצה לרדת לרמות שלך. אך אני פונה פונדקאיות : יקרות , אל תפחדו לשמור על הכבוד! להיות פונדקאית זה לא ״עבודה שחורה״, זה נתינה אמתית. ואי אבשר למדוד את זה בסכום כסף. אך גם מאחורי התהליך יש מציאות , לא תמיד ורודה .
   15:46 24/04/2016
בת אל , מניחה שאת מתיווך. מאוד ממומלץ לשנות גישה, בה אתם מתנהלים. מרוב ההצלחה אתם כבר דורכים על האנשים. משסוחט פה זה התיווך! על חשבון של כולנו .




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו