צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  אולי תוכלי לענות לי .....myalinea 13:37 08/01/2008
אני מודעת לעובדה שזה אולי לא קשור באופן ישיר..... אבל....
האם יש בעיה לעשות תרגילי שרירי בטן בהריון???

אני שבוע 16 (הריון שני).
תודה.
   שרירי בטן בהיריוןמירה 15:30 09/01/2008
הי להיריונית,
שרירי בטן מופעלים אצלינו על בסיס יומי בתנועות שיגרתיות. לכן גם בהיריון אנחנו מפעילים אותם. אלא שלצורך תרגול, מוטב להתאים את התרגול להיריון. בזמן זה מתאים לחזק את שרירי קרקעית האגן, שעובדים מן הסתם ביחד עם הרחב בטני. אין היגיון לעשות "כפיפות בטן" שבלוא הכי דוחסות את החוליות אחורה, מעלות לחץ אל קרקעית האגן. שריר הבטן האורכיים מתארכים מאוד בהיריון ואין כל היגיון לכווץ אותם. לכן, עדיף לתרגל עבודה מתוך קרקעית האגן עם איסוף הרחב בטני פנימה אך לא להעמיס. אין היגיון לעבוד בכוח על שרירים אלו בהיריון.

אחרי הלידה, תקפידי על תרגול מחזק של קרקעית האגן ולאט לאט חזרי לעבודה אינטנסיבית על שרירי הבטן.
ולידיעה כללית: הדרך הנכונה ביותר לחזק אותם (לא בהיריון) היא על ידי תנוחות בהן הבטן צריכה להתנגד לכוח הכובד כמו שכיבת שמיכה. לעמוד בתנוחה זו עם מולה בנדהה (איזוף קרקעית אגן) ורחב בטני פנימה, עובד מדוייק ונכון על שרירים אלו.
הרבה יותר מכפיפות בטן.

מירה
   מירה תודהmyalinea 09:42 10/01/2008
אני לא עושה כפיפות בטן. פעם בשבוע אני הולכת לשיעור ריקוד ובו בין היתר עושים גם כמה תרגילים של חיזוק שרירי הבטן. חברה בשיעור אמרה לי שלא מומלץ לעשות את זה בהריון ואני פעם ראשונה שומעת על זה אז רציתי לברר. זהו הריון שני.

תודה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו