צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  עיצוב הגוף בעזרת מולטי-טריינראריקה 21:51 26/02/2008
הי מירי,
אני שנה אחרי לידה שנייה ואני מאוד רוצה לעצב את גופי אך זמן מוגבל לרשותי ואין לי אפשרות לצאת לשיעורים או לחדר כושר. יש לי בבית מכשיר הליכה - שזה כמובן מיועד יותר לפעילות אירובית. רציתי לדעת עם מכשיר כושר כמו המולטיטריינר, כמובן עם ההדרכה הנכונה. יכול לספק את כל העיצוב שהגוף זקוק לו.בעבר התעמלתי בחדר כושר ומאוד נהנתי מהעבודה עם מכשירים אך לא הייתי מספיק זמן כדי לראות תוצאות.דרך אגב אחרי כמה זמן ניתן להבחין בתוצאות.
תודה
   עיצוב הגוףמירה 15:59 27/02/2008
הי אריקה,
לצערי אני לא מכירה את המכשיר כדי לענות לך במקצועיות.
מה שאני יודעת בודאות שכדי לחזור לפעילות גופנית נכונה ותומכת אחרי הלידה את חייבת להתייחס לרצפת האגן ולחיזוק השרירים המייצבים - קרקעית האגן וברחב בטני. אחרת כל עבודה תגרום עומס על הגב התחתון וקרקעית האגן. את יכולה לתרגל מה- די וי די של ההיריון המתאים גם לאחרי לידה בתור התחלה כדי להפנים עבודה נכונה ובהמשך להכניס גם עבודה יותר דינאמית ואינטנסיבית.
הייתי ממליצה לך, לפני שאת מתחילה, לפנות באופן חד פעמי לפיזיוטרפיסטית של רצפת אגן רק לשם בדיקה, שמתאימה לכל אישה אחרי לידה, ואז להתחיל בתרגול.
אני מאמינה שאם תתמידי, תרגישי שהגוף מתחזק די מהר (הוא ממש צמא לתרגול נכון) ומבחינת משקל - זה תמיד תלוי בפעילות האירובית כמו הליכה של כ - 40 דקות באופן יומיומי בקצב שבין 5.5 ל 6.5, ובתזונה הכללית של היום. אל תשימי את המשקל למטרה. זו טעות מתסכלת. תתאמני, תהני, תעבדי נכון עם הגוף ותאכלי רק את מה שמתאים לך.

בהצלחה
   המשך...אריקה 17:25 27/02/2008
מירה תודה,
האם הDVD מתרגל גם את הרחב ביטני?
אחרי כמה זמן של חיזוק שרירי רצפת אגן והבטן אפשר להתאמן כרגיל?
היכן ניתן לרכוש את ה-DVD?
האם יש אפשרות דרך האינטרנט?
תודה
   תרגול אחרי לידהמירה 19:55 28/02/2008
הי אריקה,
הדי וי די מתרגל את הרחב בטני עם קרקעית האגן - עדיף ה די וי די של היוגה הנשית. יתאים יותר מזה של ההיריון. זו ממש עבודה ממוקדת על שרירים אלו.
כדאי להתמקד בתרגול שרירים אלו במשך כשלושה חודשים ולהכניס את השימוש שלהם למודעות גם ביומיום וגם בהמשך כל תרגול שתבחרי בו.

זה פשוטמ ילמד אותך שפה חדשה לגבי תנועה נכונה ותומכת לגוף.
תתקשרי 1-700-700-245 ותשאירי הודעה. יחזרו אליך.

בהצלחה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו