צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  קורס להכשרת מורי יוגה לילדים ביוגה לשלום - מרכז יוגה לכל המשפחהגופלה אמיר יפה 11:27 25/06/2008
קורס להכשרת מורי יוגה לילדים ביוגה לשלום !
משנים את העולם... ילד אחר ילד

יום חמישי, 7 לאוגוסט 2008, 18:00-21:00
יום שישי, 8 לאוגוסט 2008, 10:00-19:00 (הפסקת צהריים של שעה ב 14:00)
יום שבת, 9 לאוגוסט 2008, 10:00-19:00 (הפסקת צהריים של שעה ב 14:00)

הקורס להכשרת מורי יוגה לילדים ביוגה לשלום נבנה כדי לספק רעיונות מלאים בכייף כדי להעסיק ילדים בכל הגילאים בפעילות שונה מעט המועילה גם לגופם הגדל וגם לנפשם המתפתחת. בקורס זה נלמד יותר מ 200 תנוחות ומשחקי יוגה לילדים !
השיטה שנלמד ללימוד יוגה לילדים משתמשת בתנוחות יוגה דינמיות אינטראקטיביות ומלאות בחיים, אביזרים שונים, מוזיקה ושירים, אומנות, משחקים, סיפורים ודמיון, הרפיה וויזואליזציה – הכל כדי לשמור על הילדים מעורבים וממוקדים בתרגול, לעורר ולהרחיב את מודעותם, וכמו כן למתוח ולחזק את גופם המתפתח.
סגנון לימוד זה משלב הרבה כייף בכל שיעור, ובמקביל גם מעודד את הילדים למצוא את השלווה והאיזון הפנמיים שלהם. הקורס יתמקד במיומנויות ללימוד יוגה לילדים לפי קבוצות גיל מ 2 ועד 12.
הקורס יכלול גם ידע על מתן שיעורי יוגה למשפחה (הורים וילדים יחד), ומתן שיעורי יוגה במסגרות שונות כגון גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים, ימי הולדת, ומסגרות פרטיות.
קורס הכשרת מורי יוגה לילדים ביוגה לשלום הוא לימוד חוויתי – במשך הקורס אנו נעזור לך להתחבר לחלק היצירתי והשובב שבך, כך שבאמת תוכל להיות המורה ליוגה לילדים הכי טוב שיש ! למרות אורכו הקצר יחסית של הקורס (3 ימים), זהו קורס מעמיק ומקצועי המקנה מעט ידע תיאורטי והרבה הרבה כלים מעשיים להוראת יוגה לילדים. מסיימי הקורס יקבלו תעודת "מורה יוגה לילדים" מטעם יוגה לשלום.
בקורס מורי היוגה לילדים ביוגה לשלום אתם תלמדו לספק לילדים את הכלים הנחוצים כדי לחיות חיים בריאים ומאוזנים וכדי להתמודד עם העולם עם שלום פנימי שלווה ושמחה. אתם תחומשו בטונות של רעיונות נהדרים כדי לתת חווית יוגה מלהיבה ומרתקת לילדים בכל הגילאים.
תנאי קבלה:
מיועד לכל מי שאוהב לעבוד עם ילדים ואוהב יוגה, ומעוניין לשדרג את המקצוע הנוכחי שלו עם הרבה כייף עם ילדים.
תכני הקורס:
• תועלת תרגול היוגה לילדים
• תנוחות יוגה, משחקי יוגה, סיפורים, שירים, תרגילי נשימה, הרפיה ודמיון מודרך – הכל ידידותי למשתמש לפי גילאי הילדים. נלמד יותר מ 200 תנוחות ומשחקי יוגה לילדים, ובכל תנוחה מגוון של רעיונות יצירתיים להעשרת השיעור !
• תנוחות יוגה ומשחקי יוגה בזוגות ובקבוצה – לילדים ולמשפחה
• בניית שיעור יוגה כייפי, בטוח, ומרתק לפי המצב ההתפתחותי של קבוצת הגיל
• שילוב של תמות שונות, אביזרים, מוזיקה, שירים, אומנות, משחקים, סיפורים, דמיון, הרפיה וויזואליזציה
• דרכים יצירתיות לבניית בטחון עצמי בילדים, אמון, עבודה בקבוצה, מיקוד, ריכוז, ותחושת רגיעה ושלווה
• כלים להתמודדות עם חוסר מנוחה והתנהגות מאתגרת בשיעור, איזון בין הצורך במסגרת ובין חופש בשיעור, ושליטה על האנרגיה בשיעור על ידי נוכחות מודעת כאן ועכשיו כדי להעביר שיעור יוגה מוצלח
• איך לעודד ולתת ביקורת בונה, כיצד לדבר עם (ולהקשיב ל) ילדים וכיצד לעורר בהם השראה
• כיצד ללמד עם ביטחון עצמי, יצירתיות, סבלנות וסובלנות, ועם לב פתוח, וכיצד לתת ביטוי לילד שבתוכך, לשלב רעיונות יצירתיים משלך, וליהנות מהשיעור !
• ניהול עסקים מואר – כיצד לבנות קבוצות יוגה לילדים ולשמור עליהן, וכיצד להתקבל כמורה ליוגה לילדים במוסדות וארגונים שונים.
הרשמה:
לקבלת מידע נוסף ולהרשמה בבקשה התקשרו אלינו לטלפון 03-642-5830, או לנייד 054-5623-108, או שילחו לנו דוא"ל ל info@yogaleshalom.co.il
להרשמה יש לשלם מחצית ממחיר הקורס. תשלום מלא נדרש לפני תחילת הקורס. להורדת טופס הרשמה לחצו כאן.
קורס הכשרת מורי היוגה לילדים ביוגה לשלום הוא אינטנסיבי ודורש השתתפות מלאה. מומלץ, אבל לא נחוץ, להיות לפחות בעל ידע בסיסי והבנה של יוגה, ולתרגל יוגה באופן אישי.
הקורס מוגבל ל 12 משתתפים – אנא הזדרזו להירשם.
מחיר:
1200 ₪ בהרשמה לפני ה 24 ליולי.
1400 ₪ בהרשמה אחרי ה 24 ליולי - ללא יוצא דופן.
כולל קבלת תעודת "מורה יוגה לילדים" מטעם יוגה לשלום, חוברת הדרכה למורי יוגה לילדים הכוללת את הנלמד בקורס, דיסק עם מוזיקה שימושית לשיעורי יוגה לילדים, רישום באתרנו www.yogaleshalom.co.il כמורה ליוגה לילדים עם פרטי התקשרות ודוא"ל, הזדמנות לבוא לצפות/לסייע/ללמד שיעורי יוגה לילדים ביוגה לשלום ובגני ילדים, קייטנות ומתנ"סים בהם אנחנו מלמדים, חטיפים בריאים ושתייה מרעננת לאורך סוף השבוע.
מיקום:
יוגה לשלום – מרכז יוגה לכל המשפחה
רחוב קוממיות 49
אפקה, תל אביב 69011
03-642-5830
054-5623-108
info@yogaleshalom.co.il
www.yogaleshalom.co.il


אודות גופלה אמיר יפה – רכז הקורס:
גופלה התחיל לתרגל מדיטציה בגיל 14. הוא התוודע ליוגה ופילוסופיה מזרחית כאשר טייל בהודו בגיל 16, ובשובו ארצה הצטרף למרכז שיבננדה ליוגה. מ 1994 עד 2004 הוא חי כנזיר במרכזי יוגה בישראל ובאיי הבהמס והקדיש את חייו לתרגול ולימוד של יוגה ומדיטציה. גופלה ניהל את ה Sivananda Ashram Yoga Retreat ב"אי גן עדן" באיי הבהמס במשך ארבע שנים. מ 2004 עד 2007 גופלה יצר, ניהל ולימד תכניות יוגה שונות, ותכניות ספא אלטרנטיביות במקסיקו ובניו-יורק. כיום גופלה נשוי באושר לקטיה ומלמד יוגה, מדיטציה, חשיבה חיובית, והמון המון יוגה לילדים ברחבי הארץ. בינואר 2008 קטיה וגופלה פתחו יחד את מרכז יוגה לשלום ,הממוקם באפקה, תל אביב.
   הקורס הבא להכשרת מורי יוגה לילדים ביוגה לשלום יתקיים בין ה 7 ל 9 לאוגוסט 2008גופלה אמיר יפה 11:57 25/06/2008
כל מי שאוהב יוגה ואוהב ילדים מוזמן בחום!
לפרטים צפו באתר www.yogaleshalom.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו