צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  שוב אני עם הצוואר המקוצרלימור 11:46 13/10/2008
הי מירה,
שאלתי שאלה כשגילינו את עניין הצוואר המקוצר ולשמחתי הכל עובר כשורה ואני עכשיו בשבוע 32 ומרגישה מעולה אך.. עדיין בשמירה בשכיבה..
רציתי לשאול- קראתי ב"לידה פעילה" שצריך להימנע משכיבה על הגב החל משבוע 34.. האם את תומכת בהמלצה הזו? ואם כן אז איך לשכב? רק על הצד?
עדיף לשבת מלשכב? בקיצור אודה לך אם תוכלי להמליץ לי על תנוחות ישיבה/ שכיבה שתומכות בהתבססות טובה של התינוקת לקראת הלידה..
תודה רבה מראש
לימור
   צוואר מקוצרמירה 13:08 15/10/2008
הי לימור,
אין כל בעיה לשכב על הגב כל עוד זה נוח לך. אם תרגישי דופק גבוה או התחלת סחרחורת, תגלגלי על הצד. הגביהי מפעם לפען את פלג הגוף העליון על כריות.
בעניין התבססות התינוק, אין ספק ששכיבה כל היום אינה האידיאל. אך אל תשכחי שיש לך הנחייה רפואית. אם אסור לך כלל לעמוד, שכבי על הצד מפעם לפעם, החליפי צדדים. הרימי את הרגל העליונה על כרית גבוהה כך שהברך והירך יהיו גבוהים מהאגן. זה יאפשר מעט מקום לתינוק. אם מותר לך לעמוד על 6, עמדי והניעי את האגן במעגלים.

אם ההנחייה הרפואית היא רק לשכב, הישמעי להנחייה זו. עם המנח של התינוק יסתדרו כבר בלידה. הכי חשוב זה שלא יהיה כל איום על ההיריון עצמו.

בהצלחה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו