צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  אוכל לפני היוגהאיילת 23:51 22/11/2008
מירה שלום

אני מתרגלת יוגה בשיטת שיבננדה כבר כמה שנים. בחודשים האחרונים אני מתרגלת (בעיקר בבית) יוגה מותאמת להיריון (אני שבוע 21), ויש לי שתי שאלות:

- לפני ההיריון הייתי מתרגלת יוגה בבוקר, לאחר שקמתי מהשינה, ולאחר האימון הייתי אוכלת ארוחת בוקר. כעת אני מרגישה צורך לאכול כחצי שעה אחרי שאני קמה, ואני לא יודעת אם לאכול ואז לתרגל, או לחכות עם האוכל עד אחרי התרגול.

-לפעמים במהלך התרגול אני מרגישה מעין התקשות בבטן, בדרך כלל רק בצד אחד, שעוברת בסוף התרגול. מה זה ומה אפשר לעשות בקשר לזה?
   יוגה בהיריוןמירה 11:49 24/11/2008
הי איילת,
אם את מרגישה צורך לאכול, אכלי משהו קל כמו פרי או פרוסה עם משהו. אחרי התרגול אכלי יותר. אל תתרגלי מבלי לאכול אם קיים הצורך לאכול. פשוט אכלי מעט ומשהו קל.
ההתקשות בבטן יכולה להיות ברקסטון היקס אם כי יתכן וזה קצת מוקדם בהיריון. אך כבר פגשתי נשים שחוו צירים מדומים אלו משבוע 20, אם אין משהו מחזורי עם כאב או הפרשה, אין דאגה.
תשימי לב שבתרגול אינך מעלה לחץ תוך בטני רב אלא עובדת רק מתוך קרקעית האגן והרחב בטני. כלומר, לא לעבוד עם השרירים העליונים של הבטן.

להת
מירה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו