צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  יוגהניני 14:53 16/05/2009
מאחר ואני לא משתמשת באמצעי מניעה יש סיכוי תמיד שאולי אני בהריון. אני מתרגלת יוגה פעם בשבוע כבר כשנה. האם ליתר בטחון כדאי להמנע מתרגילים מסוימים כי לא ניתן לדעת אם אני בהריון או לא. או לפחות נניח שבועיים אחרי המחזור?
האם קפלבתי מותר בשלבים מאד מוקדמים של הריון? עצירת נשימה לכמה שניות? פיתולים? תנוחות הפוכות? אני יודעת שחלק מהדברים האלה אינם מומלצים בהמשך אבל בשלבים ממש מוקדמים אין לי מושג
תודה
   יוגה בהיריוןמירה 16:41 19/05/2009
כמובן שגם בתחילת ההיריון חשוב להמשיך לתרגל (אין כל סיבה להפסיק תרגול יוגה בכל שלב של ההיריון) בתנאי שהתרגול מותאם להיריון.
מכיוון שבתחילתו קשה לדעת, אם יש ניסיון של כניסה להיריון, כל החלק השני של המחזור החודשי, לאחר הביוץ, מתורגל כאילו את בהיריון.
התרגול מתמתן, הרבה תרגולי נשימה, פיתולים עדינים ללא סחיטת הבטן, ללא עצירות נשימה בכלל (אפשר פסקי זמן עדינים בקצוות הנשימה).
קאפאלאבטי היא נשימה ממריצה וטובה אך לא כפי שמוכרת מתוך היוגה אלא מה שנקרא "קאפאלאבאטי נשי" שהוא רך ועדין המחובר לרצפת האגן. (קשה להדגים דרך הפורום..מומלץ לפנות למורה ליוגה להיריון ויוגה נשית).
תנוחות הפוכות בעזרת קיר, רכות ועדינות, הרבה תמיכה של המולה בנדהה.

התרגול יכול להיות מגוון אך יש לשמור על עקרונות העבודה בהיריון.
הימנעי מקפיצות, תרגול דינאמי, עצירות נשימה, תנוחות הפוכות ללא קיר וכד'.

המשיכי לתרגל:-)




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו