צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  נשימות בהריוןלי 09:30 21/09/2009
לפני ההריון תירגלתי יוגה ויג'ננה במשך כשנה וחצי. בחודשים הראשונים להריון הרגשתי כל כך רע שלא יכולתי לעשות כלום. כעת בשבוע 21 אני רוצה לחזור ולעשות. חשבתי להשתמש בדי וי די שהוצאת כדי לתרגל בבית כי אין קבוצה של יוגה להריון בסביבת מגורי. האם אתחושבת שזה רעיון טוב לעשות יוגה ללא מדריכה שרואה אותי אלא רק מול הקלטת?
דבר נוסף - האם מותר לעשות נשימות עמוקות בהריון? הכוונה של נשימות של הרפייה ונדיטציה. הרי זה מוריד את הדופק - האין זה אומר שנכנס פחות חמצן לגוף?
האם עדיף לעשות את הנשימות מהפה בהריון ולא מהאף או שזה לא משנה?
תודה
   יגה מול קלטתמירה 09:43 22/09/2009
הי לי,
כמובן שעדיף למצוא קבוצת יוגה להיריון שתהיה מתאימה לך, עם מורה מוסמכת שתוכל לראות אותך. אך אם אין בסביבה, הקלטת מצויינת. אין כל בעיה. תתחילי מרמת הקושי הקלה ביותר ולאט לאט תגווני לך.

אין כל בעיה עם נשימות יוגה עמוקות - להיפך , זה מעשיר את הגוף והתינוק בחמצן. תוכלי בטח לחוש את תנועתיות התינוק מידי פעם בהתאם לנשימות המלאות. כמו כן זה מאפשר תנועה טובה של הסרעפת ובכך משפר את תפקוד מערכת העיכול, החזר הדם הורידי ועוד. אין כמו נשימות מלאות בהיריון.

אני בעד לנשום מהאף ופחות מהפה אך לפעמים בהיריון יש תחושת גודש באף ולכן אפשר לנשום מפעם לפעם מהפה אך לשים לב שזה לא מייבש מידי. כוס מים יכולה לעזור.


תהני

שנה טובה

מירה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו