צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  יוגה רגילה בהריון שלישיהריון שלישי? 09:37 04/09/2007
מירה שלום, ותודה לרותי על הפורום.
בשני הריונותי הקודמים, תרגלתי יוגה לנשים בהריון. מאז עברתי לתרגל יוגה קלאסית, און אנד אוף בשנתיים האחרונות, בחודשים האחרונים פעם בשבוע. מאוד רוצה להמשיך להתאמן במסגרת החוג הרגיל שלי בהריון זה.
מאיזה תנוחות צריך להיזהר ובאיזה שלבים? אני אולי בשבוע 5 - עוד לא טרחתי לבדוק.
   יוגה בהיריון שלישימירה 16:06 04/09/2007
הי,
אני ממליצה לך לתרגל בקבוצה שהמורה מוסמכת לעבוד עם היריון (תעודה מארגון מורי היוגה, וינגייט או כל קורס מוכר אחר) ואז תדעי שאת מתרגלת בדיוק מה שנכון לך. זה נכון שיש תנוחות שלא מתאימות או אפילו אסורות בהיריון אך זה הרבה יותר מזה. כל המהות של התרגול משתנה בהיריון. תרגול נשימה שונה בהיריון ועל המורה להכיר מה נכון ומה לא. בקיצור, קשה לכתוב במייל מה מותר או אסור לעשות. מומלץ, לדעתי, לפנות למורה מתאים שידע להתאים את כל התרגול ואת המהות שלו להיריון, כהכנה ללידה ולתמיכה לאחר לידה.
מקווה שעזרתי
בהצלחה
מירה
   מירה - תודההריון שלישי 17:26 04/09/2007
תודה על תשובתך. מודה שקיויתי יותר לתשובה נוסח אפשר להמשיך להתאמן בהריון די כרגיל, אם הדבר הוא חלק משגרת החיים. מכירה יוגה להריון וזה לא מה שאני מחפשת כרגע. זה עשוי להשתנות בשליש השלישי אני מניחה.
   קחי בחשבון שיש כל מיני תרגולים להריוןענת 19:56 03/11/2007
ואולי מה שהכרת בהריון הקודם לא התאים לך, וקבוצה אחרת של יוגה להריון דווקא כן תתאים לך.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו