צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  תנוחות הפוכות וברכת השמש בהריוןנעה 16:52 05/11/2007
הי מירה.
אני מתרגלת כבר כמה שנים ויג'נאנה יוגה, עם הרבה הפסקות בין לבין כך שאין להסיק שאני מי יודע מה בכושר...
אני מתאמנת כעת בעזרת הדי.וי.די שלך וגם עם מורה (רק התחלתי) אך אני חייבת לציין שאני מאוד מאוכזבת מהאיטיות של ה"יוגה בהריון".
כוונתי היא שהתרגול הוא יותר מדי רך ועדין. לכן, שאלתי היא האם אני יכולה להוסיף תנוחות שאני מכירה ממקודם - כמו תנוחות הפוכות (בעזרת הקיר) כמו עמידת ראש / נר/ חלון? האם יש אולי ואריציות מיוחדות בהריון? (שמעתי משהו על להניח את הרגליים על כיסא ב"נר").
האם אני יכולה לתרגל כמה מחזורים של ברכת השמש בהריון?
או בקיצור - מה בשום אופן לא לעשות?
תודה
אגב, אני בשבוע 16.
   יוגה בהיריוןמירה 14:44 07/11/2007
הי נעה,
מצטערת על התגובה המאוחרת...

עניין הקצב הוא מאוד אישי. יש בנות שאמרו לי שהן פשוט מתרגלות כפול שתיים בקצב ולא בקצב ההנחייה. זאת אפשרות מצויינת. לעומתן יש בנות שאמרו לי שההנחיה מהירה להן מידי...
בכל מקרה - את תמיד יכולה להוסיף עוד משהו. תנוחות הפוכות עם תמיכה של קיר או כיסא, מצויינות. ברכת השמש בואריאציה להיריון (כך שאת נמנעת מקוברה ומצ'אטוראנגה - כלומר עבודה על שרירי הבטן במאמץ), יכולה להיות מצויינת. את צריכה בפירוש להתאים את התרגול למה שנכון לך. אם את מסוגלת לשמור על הילוך גבוה בהיריון - זה כנראה מתאים לך. התנאי הוא לשמור על נשימה שתתאים לך מבלי שתצטרכי לרדוף אחריה.

וכמובן - עבודה נכונה עם שרירי קרקעית האגן!!

את תמיד גם יכולה להוסיף פעילות אירובית במהלך ההיריון כמו הליכה, שחייה.

בהצלחה

מירה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו