צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יוגה בהריון ולאחר לידה
מנהל/ת הפורום: מירה ארצי פדן
  "מפורקת" אחרי הלידהדורה 22:57 20/12/2007
הי מירה, במהלך הלידה תרגלתי יוגה וזה עשה לי מצוין. כעת, 4 חודשים לאחר הלידה, טרם חזרתי לתרגל, ו-עם או בלי קשר - אני "מתפרקת": כאבי גב תחתון, כאבים במפרקים של כפות הידיים שממש מקשים עלי להרים את התינוק שלי, ובבוקר כשאני יורדת מהמיטה אני מרגישה ממש קשיון בכפות הרגליים כמו איזו זקנה... אז ראשית רציתי לשאול האם את שמעת על התופעות הללו? האם הן נפוצות אצל נשים לאחר לידה או שאני פשוט פדלאה באופן מיוחד... ובנוסף - האם היוגה תוכל לעזור לי להפטר מכל הכאבים הללו? ואם כן - אילו תנוחות למשל (כי למשל כל תנוחות העמידה על 6 יכולות להכאיב בפרקי הידיים...)
המון המון תודה....
   הי דורהמירה 16:53 23/12/2007
הייתי מציעה לך לעשות בדיקת דם כללית לראות שאין חסרים כלשהם. בכל זאת, לידה היא אירוע דרמטי והגוף מגיב אליו. דבר נוסף זה המלצה לבדיקה אצל פיזיטרפיסטית של רצפת אגן. לדעתי כל אישה זקוקה לזה אחרי לידה במיוחד אם יש כאבי גב או כל סימן המצדיק בדיקה.
הייתי ממליצה לתרגל אצל מורה המומסכת לעבוד עם הריון ואחרי לידה משום שאת זקוקה לתנועה תומכת. תרגול יכול מאוד להיטיב עמך אבל הוא חייב להתאים לתקופה זו.
תרגלי כל יום כמה דקות של נשימות מלאות בעיקר כדי להניע את הגוף מבפנים ומעט להפחית מתח.

חפשי מורה באזור מגורייך
בהצלחה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו