צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  מעתיקה לכאן מהפורום הכללי...הוטיקה 10:04 10/02/2008
בתה בת השנה ו-9 של חברתי הטובה ביותר עומדת לעבור טיפול שיניים בטשטוש מלא, עקב מבנה של חריצים וחורים בשיניים. ההורים, כמובן, מבוהלים ומודאגים בעיקר מעצם הטשטוש בגלל הסיכונים שהוסברו להם. מה אפשר לעשות? איך אפשר לצמצם את החרדה? האם יש אלטרנטיבה? אשמח לכל תשובה, כרגע הם בעיקר נלחצים מסיפורי זוועה על ילדים שלא התעוררו מטיפול שיניים... אשמח לעזרתך. תודה!

נ.ב הרופא הוא ד"ר ג'וני חרעובה מחיפה (חברתי תושבת הגליל), והמרדים הוא המרדים הראשי של ביה"ח רוטשילד בחיפה. הפרוצדורה תתבצע במרפאה של ד"ר חרעובה בחיפה.
   קודם כלתיתי רופאת שיניים 14:11 10/02/2008
ממליצה לעבור הרדמה כללית רק בבית חולים. לא הבנתי אם מדובר כאן בטשטוש או בהרדמה כללית. שנית, אני מאמינה, שאם משהו לא מקולקל, לא צריך לתקן אותו. אם יש חריצים עמוקים ואין עששת, למה לכל הרוחות לסכן את הילד?? תקפיד נא אימו על צחצוח קפדני מאד. תשבע שלא תתן בקבוק בזמן שינה (שלא עם מים). תעמוד בפרץ ולא תתקע לו במבות-ביסלי מהבוקר עד הלילה. תלך לביקורת מידי כמה חודשים. אם יהיה חור קטן, חושבים אז.
   תיתי, תודה וכמה הבהרותהוטיקה 14:26 10/02/2008
מדובר על טשטוש, לא הרדמה.
הילדה עברה בדיקה והסתבר שיש לה מבנה עתיר חורים וחריצים.
כל מי שראה אותה המליץ לטפל ללא דיחוי.
הרופא שעליו הומלץ הוא כנראה מומחה לטיפול בקטנטנים (כך הבנתי).
וזו ילדה שיונקת, ולא אוכלת ג'אנק כמעט (גרים בגליל!!!:)).
בהתחשב בכל הנתונים הללו, האם היית ממליצה להם לעבור את הטיפול? כיוון שלא מדובר בהרדמה כללית, הפרוצדורה מתבצעת במרפאה, אך מאחר ומדובר בתינוקת, המרדים מ"רוטשילד" יהיה נוכח.
   תראי, לא ראיתי את הילדהתיתי רופאת שיניים 15:03 10/02/2008
כלך שהייעוץ שלי בהחלט לוקה מאד בחסר. אישית, לא הייתי מסכנת את הילד שלי בעבור סיכוי עתידי לחור בשן. דייה לצרה בשעתה. יהיה חור התחלתי, שישקלו שנית. ככה אני חושבת. זה אפילו די הגיוני...
   אני כנראה לא מנסחת את זה מספיק ברור: העניין הוא שלילדה כבר יש חורים, עכשיו!הוטיקה 15:24 10/02/2008
   אההה!!!!תיתי רופאת שיניים 15:40 10/02/2008
עכשיו הבנתי. חשבתי שרוצים לעשות לה איטום חריצים וחרירים למניעת חורים, וכל זה בטשטוש. כבר היו דברים מעולם. (וגם הפנו להרדמה כללית בשביל איטומים). במצב כזה, לא נראה לי שיש הרבה ברירה. הכי בטוח לעשות את זה בבית חולים ולא במרפאה, כי בכל זאת, שם יש הרבה מרדימים לעזרה, טיפול נמרץ. אבל גם מרדים אחד יחד עם הרופאה, עדיף על ביצוע הטשטוש ללא מרדים. אשמח לעדכון.
   תודה רבה. אעדכן בשמחה, בשבוע הבא (הטיפול נקבע לשישי הקרוב)הוטיקה 16:50 10/02/2008
   הוטיקה - יש לי המלצה על רופאת שיניים לילדים מצוינת בחיפהאסנת 10:09 11/02/2008
אם את רוצה, צרפי מייל ואשלח לך.

אסנת
   אסנת יקרה,תודה - אך אין צורך. התור כבר נקבע, אצל רופא שקיבלו עליו המלצות רבות.הוטיקה 10:12 11/02/2008




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו