צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  היפנוזה לילדה בת שנתיים וחצישרון 21:59 27/02/2008
שלום תיתי,
בתי בת שנתיים וארבע,יש לה עששת בארבע שיניים קידמיות כשמשן אחת כבר נשארה רק חצי שן... מצב עגום. אנחנו גרים כרגע באנגליה ופה לא ממש מטפלים כך שאנחנו מוכנים לבוא במיוחד לארץ לטיפול. רופא שיניים לילדים בארץ אמר שחייבים טיפול בהרדמה מלאה. אנחנו אוד לא מעוניינים בזה ורוצים לנסות כל אופציה אחרת. ולשאלתי- האם טיפול בהיפנוזה יכול לעבוד עם ילדה כ"כ קטנה? תודה מראש
   הצלחה בטיפול בעזרת היפנוזהתיתי רופאת שיניים 22:13 27/02/2008
אינו תלוי גיל. זה תלוי מאד בילדה. יש כאלה שיוצרים קשר ויש שפשוט לא. אין לי כל דרך לנבא הצחלה בלי לפגוש את הילדה. צריך לדעת שלעיתים ההצלחה היא הדרגתית. אסון טבע בטיפול הראשון, עד לשיפור מוחלט או לפחות שיפור במשך שאר הטיפולים. אם מדובר בטיפולים רבים מאד, לעיתים עדיפה כבר הרדמה כללית. יש לכם איזו תכנית טיפול שנעשתה באנגליה, כך שאפשר להעריך כמות טיפולים ומספר פגישות? זה יעזור לי לייעץ.
   תודה על התגובה המהירהשרון 22:26 27/02/2008
אין לי תוכנית טיפולים כי הרופאה פה מנסה לדחות את הטיפול ובאופן כללי נוטה לא לטפל (לא מטפלים באנגליה בהרדמה מלאה) אבל אני נפגשת איתה בשבוע הבא ואנסה לקבל ממנה תשובות יותר ברורות. כך שכנראה אחזור אלייך אז. תודה.
   תבקשי שתשלח אלי צילומיםתיתי רופאת שיניים 22:37 27/02/2008
אם אפשר (ואם תעשה) לדוא"ל. וכן האם יש צורך בטיפול רק בארבע הקדמיות, או שגם הניבים והטוחנת הראשונה נגועים. בקיצור, ככל שיהיה לי יותר מידע, אוכל לעזור יותר ביעילות.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו