צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  הבדל בין רופא שיניים לרופא שיניים לילדיםדפנא 11:54 03/03/2008
שלום, שמעתי שיש הבדל גדול (של ארבע שנות לימודים?) בין רופא שיניים רגיל לרופא שיניים לילדים. האם זה נכון? איך יודעים שהרופא הוא באמת רופא שיניים שהתמחה ברפואת ילדים?
   ניתן למצוא את רשימת המומחים לרפואת שיניים לילדיםתיתי רופאת שיניים 14:07 03/03/2008
באתר משרד הבריאות. הרבה נופלים לבור הזה! כל הסטודנטים לרפואת שיניים לומדים לטפל בשיני ילדים בשנים החמישית והשיית ללימודיהם, כולל עבודה מעשית.
המומחים לומדים לטפל בהרדמה כללית, בעזרת תרופות (סדציה תרופתית) ובמקרים מיוחדים, כמו מחלות גנטיות ספציפיות. הסתימות והכתרים של המומחים, אינם טובים ומוצלחים יותר, מאלה של רופא שאינו מומחה.
כך גם בתחומים אחרים ברפואת שיניים. אני מעדיפה לשלוח פציאנטים שלי לקולגה, שעושה טיפולי שורש נפלאים, כבר יותר מעשרים שנים, ואינה מומחית כלל, מאשר למומחה, שלעיתים בעל פחות נסיון, או פחות הקפדה. ברפואת השיניים המומחיות אינה ערובה לאיכות, כי אם נסיון במקרים מיוחדים.
אני אינני מומחית. להתמחות יש צורך ביכולת כלכלית ניכרת (ההתמחות יקרה מאד ואינה מאפשרת עבודה סדירה). חוסר יכול כזו אינו משליך על טיב הרופא, וטיב טיפוליו.
אגב, התמחות ברפואת שיניים לילדים אורכת שלוש שנים.
   התמחותילדים 3 שנים?????חני 10:45 03/06/2008
אם מה שהם לומדים זה שיטות הרדמה ומינונים, אז למה זה אורך כ"כ הרבה זמן?
   לא לומדים שיטות הרדמהתיתי רופאת שיניים 14:24 03/06/2008
את זה עושה מרדים. לומדים לעבוד עם ילד מורדם, לומדים לטשטש. לא יודעים לעשות סתימה אחרת מכל רופא שיניים.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו