צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  שתי שאלות לרופאת השיניים האהובהניבי 07:48 07/04/2008
מדהים איך הצלחת לגרום למשפט הזוי כזה להירשם "רופאת השיניים האהובה"... אבל זה מה שאת!
שתי שאלות לי אלייך, פעם ראשונה שלי...
1) שמתי לב שלבן השלוש שלי, לו אני מצחצחת שיניים מיום בקיעתן בהתמדה, יש באיזורים מסוימים שכבה צהבהבה שלא מוסרת בצחצוח. אולי לא צחצחנו מספיק חזק? האם ניתן להסרה בשיננית? טרם ביקרנו אצל רופאת השיניים (האהובה).
2) אותו בן השלוש שלי מוצץ מוצץ באהבה רבה ושיניו הקדמיות יצרו קשת מרשימה קדימה. נאמר לנו שעד גיל 4 אפשר להמשיך עם התענוג המצחין הזה. האמנם? האם להתחיל לחסוך לאורטודנט או שיש סיכוי שהגמילה תביא לחזרה של השיניים למקומן?

תודה רבה!!!
(גם על סיפורייך המרתקים...באותה הזדמנות)
ניבי.
   הסמיקותי.תודה רבה מאד!תיתי רופאת שיניים 12:15 07/04/2008
ולגבי השאלות: קחי מעט משחת שיניים להלבנה (לא חשוב הסוג) ונסי לצחצח פעם אחת במשחה זו. קרוב לודאי שהצהוב ירד. אם לא, בהחלט ניתן לנסות את המיכשור המקצועי. כמעט בטוח שאין בכך צורך. אם הפטנט עבד, המשיכי בו בערך פעם בחודש חודשיים, והשיניים תשמרנה לבנות.
לגבי המוצץ: עד לבקיעת הקבועות, אין בעיה ממשית השימוש במוצץ, ויש תועלת נפשית. זה גם חשוב!
בקיצור, בגיל שלוש המופלג, הניחי לילד למצוץ כאוות נפשו. לאט לאט הגבילי את השימוש במוצץ למיטה בלבד, וכך בהדרגה רבה, ילמד להפסיק. בדרך כלל, הפסקת השימוש במוצץ מאפשרת תיקון עצמי של הנזק. זה לא אומר שלא כדאי לחסוך לאורטודנט, כי לא רק המוצץ גורם לצורך באורטודנט. גם הגנטיקה, והמזל.
   תיתי, תודה רבה!ניבי 08:28 08/04/2008




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו