צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  בת שנה ושמונה חודשים נפלה והשן הקדמית נעקרהמיה 22:45 20/01/2009
זה קרה אתמול בערב, רצנו למרפאת שיניים של הקופה שם עשו צילום וראו שהשן לא נכנסה. פשוט נעקרה. לא מצאתי את השן שנעקרה במקום שזה קרה. אני עדיין בשלב הטראומה ורגשות האשם ועם התסכול שעד שלא תגדל השן הקבועה (בערך גיל 6 ? ) אז היא תצטרך ללכת ככה בלי שן קדמית. היא עדיין צורחת מכאבים והמקום כולו נראה כמו שטף דם. הרופא נתן לנו גם אנטיביוטיקה שהמקום לא יזדהם. עולות לי הרבה שאלות ואני אנסה לתמצת אבל אשמח לכל תמיכה ותגובה כי זה ממש קשה:
1. מה יקרה עם שאר השיניים ? האם זה שנוצר רווח יגרום לשיניים האחרות שאמורות לצאת "להתנייד" יותר בפה ואז יהיו רווחים יותר בין השיניים?
2. האם באמת לא ניתן לעשות שום דבר? לא שתל או משהו אחר?
3. אני מאמינה שהחינכיים כמעין "יסגרו" איפה שהיתה השן מה יקרה שתצטרך לצאת שם שן חדשה? האם היא תצטרך לבקע את החניכיים כמו שקורה אצל תינוקות?
4. אשמח לכל הדרכה או הפנייה באיזור חיפה והקריות.

תודה

מיה
   מיה, לא משתילים שן חלב שנעקרהתיתי רופאת שיניים 07:55 21/01/2009
מחשש לפגיעה בשן הקבועה. גם לא משתילים שתל משתי סיבות: חשש לשן הקבועה ולשתל אין אפשרות להספג כמו שורש שן חלב, כשהשן הקבועה אמורה לבקוע.

בדרך כלל אין סגירת מקום לשיניים השקדמיות.

כשיגיע זמנה של השן לבקוע (וקרוב ולדאי שבקיעתה תתאחר עקב העקירה של החלבית) היא תבקע. לא נתקלת בתלונות יוצאות דופן, על בקיעה של שיניים כאלה דוקא.

צריך ללכת לעשות מעקב על השיניים הסמוכות, שקרוב לודאי, שגם הן חטפו מכה

לקחת את העניין בפרופורציה! עוד מספר קטן של שנים, תבקע שן חדשה! יש חלקי חילוף!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו