צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  לעשות טונות של כסף מהיר ובקלות-אל תתעצלו לקרואיעקב 17:41 07/08/2007
שיטה ענקית וכסף ענק!!!!
תקדישו 5 דקות לקריאה- שווה את זה במיליון האחוזים! לא תצטערו...

טוב, הדבר הראשון שאני אמליץ לכם לעשות זה לשמור את המאמר הזה במחשב ולהדפיס אותו, כדאי לעשות את זה ליתר בטחון ולנוחות, אבל למה באמת? - אתם תבינו ברגע שתקראו עד הסוף.
לקרוא לא עולה כסף, במאמר היה רשום שאם ארצה לתרום 30 ₪/ 6 דולר+ 6 בולים אוכל להרוויח כמויות אדירות של כסף!.. נשמע חשוד, לא? אז אני לא יודעת מה אתכם, לי זה היה נשמע ממש חשוד!
אחרי שבוע, ואני לא מגזימה, הכסף התחיל לזרום! אני שמחפשת עבודה יודעת כמה קשה זה למצוא עבודה, אך עם השיטה הזו הכסף פשוט מגיע בלי סוף!!
השקעה כ``כ מינימלית ששווה כל שניה קטנה של מאמץ! לא לנתק ולצאת מהדף! קיראו הכל ותבינו את ההיגיון האדיר שטמון פה.

אז איך זה עובד

צעד 1 :

קחו 6 דפים (עדיף לקחת דפים כהים כדי למנוע אפשרות של גניבה דרך הדואר).
על כל דף רשמו את המשפט הבא: ``בבקשה תכניס אותי לרשימת הדיוור שלך`` ותוסיפו את שמכם וכתובת. עכשיו קחו 6 מטבעות של 5 ₪ או 6 שטרות של דולר 1 ותכניסו כל מטבע או שטר בתוך כל דף כדי שהכסף לא יראה דרך המעטפה.
טיפ חשוב- את המטבעות יש להדביק עם דבק סלוטייפ לדף הנייר.
עכשיו קחו 6 מעטפות ובכל מעטפה שימו דף אחד מהדפים שהכנתם.


עכשיו צריכות להיות מונחות לפניכם 6 מעטפות סגורות שבכל אחת מהן דף עם המשפט הנ``ל, שמכם וכתובתכם ומטבע של 5 ₪ או שטר של דולר אחד.
מה שאתם עושים הוא ליצור שירות. אתם מבקשים שירות לגיטימי שהוא להיכלל ברשימת הדיוור של האדם אליו אתם מפנים את הבקשה ואתם משלמים על זה.
עכשיו שלחו את 6 המעטפות לכתובות הבאות:

נטלי : ת.ד- 112 , מיקוד - 760118 ראשון לציון.1
2.עירית נצחון מושב גבע כרמל ד.נ חוף הכרמל 30855
3.מיכל ארצי, ת.ד. 1974, רמת השרון, מיקוד 47113
אור אמסלם, יובלים 272,מיקוד 20142, ד.נ. משגב..4
5.שירה דיין, קוממיות 4, קרית גת, מיקוד 82000
6.לוגסי יעקב, ר' יוחנן בן-זכאי 77/12, אלעד

אלו הן 6 השמות והכתובות אליהן אתם צריכים לשלוח את המעטפות- אחת לכל שם!

צעד 2
הוציאו את השם הראשון מהרשימה (את השם העליון שהוא שם מפר 1), הזיזו את שאר השמות אחד למעלה (כך שמי שהיה מספר 6 יהיה מספר 5 ומי שהיה מספר 5 יהיה מספר 4 וכן הלאה) והוסיפו את שמכם כמספר 6 ברשימה.

צעד 3
חפשו קבוצות דיון שונות (פורומים, קהילות, לוחות, מועדונים, צ`אטים וכד`) יש לפחות 500,000 פורומים שונים כאלה כך שזה ממש לא בעיה ונעשה תוך שניות! כמובן שהאתרים בהם תחפשו צריכים להיות ישראלים והפורומים בעברית.

צעד 4
שנו את מה שאתם צריכים אבל נסו לשמור על המאמר קרוב ככל האפשר למקור. פרסמו את המאמר שלכם לפחות ל- 300 קבוצות ברשת. כל מה שאתם צריכים זה 300 אבל זכרו שככל שאתם מפרסמים ביותר מקומות כך תקבלו יותר מזומן!
כמו כן, שילחו לכל חבריכם את המכתב המתוקן כהצעה להצטרף למעגל השפע.

בבקשה זכרו! התוכנית הזאת נשארת מצליחה בזכות הכנות והאינטגרציה של המשתתפים ועל ידי זהירות ותשומת לב במילוי ההוראות.
תסתכלו על זה כך- אם אתם מבצעים את כל ההוראות כמו שצריך התוכנית תמשיך והכסף שכה הרבה אנשים קיבלו יעבור גם דרכיכם. אז אם כל מכתב מקבל התייחסות וההוראות מבוצעות בזהירות 6 אנשים יקבלו תמורה עבור השתתפותם כמפתחי רשימה של 5 ₪ או דולר אחד. השם שלכם יזוז למעלה ברשימה באופן גיאומטרי כך שכאשר שמכם מגיע למקום מס` 1 אתם כבר מקבלים עשרות אלפי שקלים!!!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו