צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  כאבים בפהליליה 18:54 18/11/2007
רוית, שלום רב!
בני בן שנתיים ותשעה חודשים. מזה מספר ימים שהוא מתלונן על כאבים בפה, מכניס כל הזמן ידיים לתוך הפה, מרייר המון, הוא מאוד עצבני, ומה שמדאיג - הוא כמעט ולא אוכל, כי נראה שכל אוכל מוצק מכאיב לו. שמתי לב שצומחת לו כרגע אחת השיניים הטוחנות האחרונות למטה. אבל אני לא לגמרי בטוחה שרק זה מה שמציק לו, מכיוון שעד עכשיו בקיעת כל השיניים עברה לו בקלות, ועכשיו המצב נראה די קשה. היינו אצל רופאת שיניים, אבל הילד לא כ"כ שיתף פעולה, והרופאה עשתה בדיקה מאוד שטחית ולא ראתה שום דבר חריג. הילד עדיין סובל. האם יש לך עצה בשבילי - מה זה יכול להיות? יתכן שזה בכל-זאת תגובה לצמיחת השן? מה כדאי לעשות?
תודה מראש על תשובתך.
   בהחלט יכול להיות שבוקעות הטוחנות החלביות השניותתיתי רופאת שיניים 19:00 18/11/2007
וזה מה שגורם לילד אי נוחות כזו. מצד שני, יכול להיות שהילד "סתם" תפס וירוס כמו הרפס, או יש לו אפטות. במקרים אלה, הפה ממש כואב ושורף לאכול. אם לילד אין חום ומלבד הפה, הכל בסדר אצלו, יותר סביר שמדובר בבקיעת שיניים. אם יש נגעים קטנים ולבנים בפה, יש אפטה (או אולי משהו בגרון?)
   כאבים בפהליליה 20:20 18/11/2007
רוית, תודה רבה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו