צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואת שיניים לילדים
מנהל/ת הפורום: דר' רוית בן מאיר
  עששת של הבקבוקמורן 20:52 15/12/2007
שבוע טוב
לבני בן הארבע עששת של הבקבוק בשתי השניים הקדמיות
הומלץ לנו לעקור את השיניים למרות שבני לא מתלונן על כאב בשיניים מחשש שזה עלול להתפשט ,
הבדיקה הייתה קשה וממש לא נראה לנו שהוא יצליח לעבור טיפול ללא הרדמה
האם יש צורך לעקור או לחכות ?
   אם אכן בטוח שיש לעקורתיתי רופאת שיניים 21:09 15/12/2007
לא צריך הרדמה כללית לשם כך, בתנאי שזהו הטיפול היחיד לו נזקק הילד. העקירה פשוטה ומהירה מאד. אם הילד בשום פנים ואופן אינו משתף פעולה, למרות שהלכת לרופא ראוי וסבלני, אפשר לשקול טשטוש תרופתי ואפילו בעזרת גז צחוק ושימוש באמצעי ריסון הנקרא "פפוז בורד". המתקן אינו מאפשר תנועה, ואז הטיפול מתבצע בתוך פחות משלוש דקות כולל האילחוש. נשמע נורא, אבל לטיפול כב מהי ופשוט, זה בהחלט עדיף על הרדמה כללית. המלצותי: בדקי אם הרופא שבחרתם אינו הסיבה להתנהגות הילד או יותר מדוייק: אינו הסיבה לחוסר היכולת של הילד להרגע ולשתף פעולה. בדקי האם יש סיבה סבירה לעקירה. האם הילד צולם ונבדק מצב שורשי השיניים. האם ניתן לשקם את השיניים אחרי טיפול שורש, או שלא נשארה כותרת כלל, כך שאולי אין טעם לשימור השורש והגיוני לעקור.
אם אין פגיעה בחלק החי של השן. במוך השן, יש אולי הגיון להמתין ולא לטפל, אם כי אזי מסתכנים בהדבקות שיניים אחרות בעששת, וכן בהתקדמות העששת עד למוך השן. זה כואב נורא! וגם עלול לפגוע בשיניים קבועות. אין לי די נתונים לתת תשובה טובה מזו.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו