צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  מה עדיף יאמו או ביבי ביורן ומדוע?מרב 17:52 15/12/2008
שלום, הקטנה שלי בת 5 חודשים, עד עכשיו במנשא לופי אבל קצת נמאס לה וצפוף לה. יש לי גם ביבי ביורן וגם יאמו וראיתי שלא ממליצים על הביבי ביורן, מדוע? האם הוא שונה מהיאמו (בנשיאה קדמית)? האם היאמו בנשיאה קדמית מומלץ יותר?
תודה
מרב
   לדעתי בייבי ביורןמיכל 13:37 24/12/2008
ניסיתי את שניהם
בייבי ביורן יותר נוח, מקצועי ואמין.
גם מבחינת הבד והכל.

יש עכשיו באתר www.bbshop.co.il
במחיר ממש נמוך-קניתי משם
ממליצה בחום

מיכל
   נשמע כאילו את משווקת את האתר, לא כל כך אמין בעיני.מרב 08:14 27/12/2008
   מיכל זה מריח כמו טריק זול ולא אמין לצורך פרסום! מרב 14:04 27/12/2008
   עדיף ללא ספק יאמו / ergoאיריס 12:10 28/12/2008
היי מרב,
מנסיוני האישי, אין מה להשוות - היאמו (אני משתמשת במקורי - ergo), הרבה יותר טוב - מכמה סיבות: נוחות - לאחר שאני נושאת את התינוק שלי כשעה במנשא ארגו אני מורידה אותו, משחררת את הכתפיים והכל חוזר לקדמות - בבייבי ביורן ומנשאים דומים לו (יש לי מלא סוגים והרבה ניסיון) תרגישי את הנטל על השכמות. הסיבה היא שבארגו חלוקת משקל נכונה ושווה על כל הגב ולא רק על השכמות. מעבר לכך, הרצועות שלו רחבות ורכות ממש כמו לשאת תרמיל בטיול.
סיבה שניה, לא פחות חשובה, היא האפשרות לשאת את התיוק מקדימה, מאחורה ועל המותן - כשהתינוק גודל מאוד נוח לשאת על הגב ולהמשיך ךתפקד בבית, בקניות, בהליכה וכו'. בבייבי ביורן יש לך רק אפשרות אחת- קדימה וזהו.
סיבה נוספת היא שבארגו את יכולה לשאת תינוק מגיל יום (בעזרת אביזר נוסף)ולגבי הבייבי ביורן הייתי מאוד נזהרת עם תינוק רך לפחות ב 4 חודשים ראשונים לחייו - לי באופן אישי נראה לא נכון להפריד להם את הרגליים (הכוונה במפתח הרגליים במנשא) - אני חושבת שהם זקוקים עדיים להנשא בתנוחה טבעית ונוחה של ערסול - מה שאינך יכולה לעשות עם הבייבי ביורן.
סיבה נוספת - ובזה אסיים, למרות שיש עוד סיבות, היא העלות - ארגו עולה 410- ש"ח ומתאים מגיל לידה ועד גיל 4 _תלוי במקל) ובייבי ביורן הרבה יותר ייקר ומתאים לתינוק בלבד, לא לאורך זמן.
מקווה שעזרתי,
איריס
   תודה איריס עזרת מאד!מרב 21:06 29/12/2008




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו