צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  תינוקת שמוכנה רק פנים החוצהשרון 15:30 04/01/2009
בת כמעט 4 חודשים. יש לי יאמו ומנשא בד ארוך ולופי. הקטנה מוכנה רק פנים החוצה. לקחתי אותה קצת בתנוחת לוטוס אבל מהר מאוד מתעצבנת שלא יכולה לזוז וצורחת. הבנתי שתנוחת "תינוק רואה עולם" כאשר היא יושבת על האיקס עם הפנים החוצה והרגליים בחוץ לא מומלצת. מה עושים? איזה מנשא או תנוחה יכולים להתאים לה? היא גם לא אוהבת עגלה, כך שממש קשה להתנייד איתה.
   רק פנים החוצהאורית מנשאים 09:02 12/01/2009
אכן לא מומלץ לשאת תינוק בתנוחת תינוק רואה עולם לפני גיל 5 חודשים.
האם ערסול גבוה, כשהיא יכולה להציץ החוצה, היא גם לא אוהבת?
האם היא מסרבת גם לתנוחת בטן לבטן בלופי כשהכתפיים והזרועות בחוץ?
יתכן שביאמו היא "טובעת" בפנים ולא רואה מספיק כדי להנות מתנוחת בטן לבטן.

האם בגיל צעיר יותר הסכימה להנשא בתנוחות בטן לבטן/ערסול? האם יתכן שמדובר בסוג של סרבנות מנשא? האם היא נוטה למתוח את הגפיים ולהקשית את הגב? אם כן, אולי מדובר בעודף מתח בגוף שמקשה עליה להיות בתנוחות שמעגלות את הגב. אם כן, ניתן לאבחן ולטפל בכך אצל מומחים לליווי התפתחותי.
   פנים החוצה שרון 11:19 18/01/2009
תודה. היא לא סרבנית מנשאים. ומאז שנולדה ועד לפני חודש בערך היתה בתנוחת ערסול. מגיל חודשיים רק עם הראש בחוץ, לא הסכימה לכסות את הפנים. אבל מגיל 3 חודשים פשוט כבר לא מסכימה ערסול. היא לא אוהבת להיות עטופה, בלי יכולת להזיז את כל הגוף. לקחתי אותה תקופה מסוימת בתנוחת לוטוס אבל עכשיו גם את זה לא מסכימה, כי זה מגביל את תנועותיה.
בטן לבטן אף פעם לא אהבה. היא משתגעת מהציצי, כל הזמן רוצה ציצי כשהיא בטן לבטן, דופקת את הראש בחזה שלי ובוכה, בלי קשר לרעב. בקיצור אני כבר לא יודעת מה לעשות. מאוד היה לי נוח לקחת אותה במנשא. מחפשת מנשא שאפשר לקחת עם הפנים החוצה, שהוא נוח ללבישה ולא מזיק לגוף. יש דבר כזה? היא כבר בת 4 חודשים ושבוע.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו