צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  שימוש במנשא לופיויקי 10:57 15/03/2009
יש לי תינוק בן 10 ימים, והיום לראשונה שמתי אותו במנשא "לופי" שקיבלתי מתנה.

יש לציין שתינוק היה מאוד נינוח במנשא, נרדם מאוד מהר וישן כשעתיים בזמן שעשיתי כל מיני עבודות בית קטנות ואין ספק שזה נראה פיתרון טוב לרגעים שאינו רגוע, דורש ידיים ויש להמשיך לתפעל את הבית ולטפל בילדים הנוספים.

לכן רציתי לדעת האם יש להגביל את הנשיאה במנשא לפרקי זמן מסויימים? האם יכול להיגרם איזשהו נזק מוטורי משימוש ממושך מידי במנשא ? בסה"כ תינוק נראה די מעוך בתוך המנשא , למרות שאני מניחה שאם לא היה לו נוח - היה בוכה .

באיזה גיל אפשר להניח אותו בתנוחת בטן אל בטן?

האם ניתן להניק תוך כדי נשיאה ב"לופי"?

ושאלה אחרונה - האם יש מצב שתינוק מפתח "תלות" במנשא ובעתיד יסרב להפרד ממנו ?
   שימוש במנשא לופיאורית מנשאים 18:36 15/03/2009
אין סיבה להגביל את השימוש במנשא. בטח לא בגיל כה רך כשהמגע הרצוף אליך כל כך חשוב.
בכלל לא מפריע לתינוק להיות מעוך- אל תשכחי שברחם היה הרבה יות מעוך- להפך, זה מה שנותן לו תחושת בטחון וגורם לו לשון כל כך הרבה זמן בנחת. אם משהו היה מציק לו, היה מתלונן- אני בטוחה שהוא יודע יפה מאד להודיע כשמשהו לא בסדר.

אפשר לשאת בתנוחת בטן לבטן עם רגלי צפרדע כבר עכשיו, כאשר הרגליים והראש בתוך המנשא. חשוב להקפיד על תמיכה מלאה בכל אברי הגוף. יש יתרון לגיוון בתנוחות כבר בגיל כזה.
מצרפת קישור לסרטון תנוחת רגלי צפרדע במנשא אחר אבל דומה- בלופי מכניסים את התינוק באותו אופן.www.youtube.com/watch?v=mT4CPkmIbm4


אפשר בהחלט להניק בתנוחת ערסול, מערסלים וממקמים את הראש בגובה המתאים מול הפטמה, מפשילים את הבד שבין הפנים שלו והשד ומתחברים.

ולא, התינוק לא מפתח "תלות" במנשא, כמו שלא יפתח תלות בידיים, או בשד שלך, או בכל דבר אחר שמזהירים אותך שהוא "יתרגל" אליו :-). הצרכים שלו ישתנו כשיגדל ועוד יגיע היום שתתחנני שיכנס למנשא והוא לא יסכים. כרגע המנשא עונה בצורה מושלמת על הצורך שלו במגע, תנועה וקרבה אליך, והצורך הזה ילך ויקטן ככל שהוא יגדל. מה שכן, צריך לצפות ציפיות ריאליות. סביר לצפות שירצה להנשא הרבה פחות ברגע שיתחיל להיות יותר עצמאי מבחינה מוטורית, לא קודם.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו