צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  יאמואדר 20:31 26/03/2009
שלום
רקניתי יאמו לאחר המלצות ממקומות שונים על המנשא. בשימוש במנשא מעירים לי כל הזמן שהפישוק של התינוק ע-נ-ק, ממש שפגט.
התינוק בן 5 חודשים, מה לעשות? למכור את המנשא?
אחת המעירות לי היתה מדריכה בקורס לווי התפתחותי שאני עושה
תודה
אדר
   פישוק במנשא יאמואורית מנשאים 20:48 26/03/2009
הפישוק במנשא יאמו הוא פישוק טבעי ופיזיולוגי, ואורתופדים ממליצים עליו מגיל אפס. בגיל 5 חודשים אין סיבה שתהיה לתינוק בריא בעיה עם הפישוק (אלא אם כן יש בעיה כגון גמישות יתר שמחייבת התיעצות נקודתית עם איש מקצוע).
אם תרצי לשאתו שלא בפישוק, זה אומר לשאת אותו בתנוחת ערסול (שהוא עלול לסרב לה בגילו) או במנשא מערבי, בו התינוק תלוי מהמפשעה ללא תמיכה ברגליים שמשתלשלות ישרות באויר ומעמיסות על האגן. שתי התנוחות אינן אידאליות לגילו, וכאמור אין בעצם שום סיבה לותר על הנשיאה ביאמו, לכן אני מציעה לא לוותר על המנשא ולזכור שבין אנשי מקצוע שונים יש חילוקי דעות רבים בנושא מנשאים, ובסופו של דבר הבחירה היא שלך כאמא למי להקשיב.

מצטטת לך גם את התשובה בנושא הפישוק מאתר חברת לופי גרופ, היצרן:

"התנוחה שבה נישא התינוק ביאמו יוצרת תמיכה בעמוד השדרה וחלוקה של המשקל בין האגן, הירכיים ועמוד השדרה לעומת נשיאה ללא פיסוק שיוצרת דחיסה כלפי עמוד השדרה לכל אורכו והתפתחות לא תקינה של מפרק הירך
כראייה הטיפול בבעיות פיסוק הוא באמצעות רצועות היוצרות פיסוק וכאן התינוק נמצא במצב הזה מלכתחילה
מנח המאפשר למפרק הירך להתפתח לתוך האגן בצורה תקינה
מעבר לכך רוחב הנושא הוא זה שקובע את רוחב הפיסוק. המנשא רק תומך במנח שנעשה ממילא- כשמחזיקים את התינוק על הידיים מקדימה או על הצד".




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו