צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  מנשא צמד או טליהרעיה 09:59 27/03/2009
שלום, בתי בת 3 חודשים ואני מעוניינת לקנות לה מנשא, נכנסתי לאתר ונדלקתי מאוד על מנשא צמד, אך התברר לי שעל מנת לסחוב את התינוק על הגב כאשר הוא גדול יותר, יש צורך במבוגר נוסף שיכניס את הילד למנשא. לאחר מכן ראיתי את מנשא טליה שנראה נוח מאוד גם על הגב,למרות שאותו קצת פחות אהבתי כי נראה חם יותר. בנוסף תנוחת הערסול במנשא צמד נראית יותר נוחה, מה גם שאני מניקה, וניתן איתו להניק ב"פרטיות".אשמח להכווני ועזרה. רעיה
   בחירה בין שני מנשאיםאורית מנשאים 15:47 27/03/2009
לכל מנשא יתרונות וחסרונות משלו. השאלה היא מה חשוב לך יותר כרגע? האם הילדה עדיין אוהבת להתערסל ותוכלי להמשיך לנצל את תנוחת הערסול לאורך זמן? או שהיא מראה כבר סימני העדפה לתנוחות זקופות?

לגבי חום- ההבדל לא משמעותי, כמות הבד די דומה ולדעתי אין סיבה שאחד מהם יהיה משמעותית חם יותר מהשני.

לגבי נשיאת גב, אין ספק שטליה נוח יותר, והוא גם המנשא השימושי לטווח ארוך יותר, מכיוון שאינו אלסטי ולכן נוח גם במשקלים כבדים.

המלצתי היא למדוד את שני המנשאים לפני הקנייה, רק כך תוכלי להתרשם איזה מהם באמת יותר נוח ומתאים לך. כמו כן אני ממליצה לא להסתפק במנשא אחד- כמו שלרוב האנשים יש יותר מזוג נעליים אחד, רוב האמהות יעדיפו לרכוש לפחות 2 מנשאים שונים שמתאימים לתנוחות ולסיטואציות שונות, ולא להתפשר על הנוחות שלהן. יתכן מאד שתחליטי לרכוש את שניהם (ואולי אם תמדדי מנשאים נוספים תגלי בכלל שיש מנשא שלישי שעונה על הצרכים שלך בצורה עוד יותר טובה).




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו