צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  מנשא ועירסוליערה 23:00 14/05/2009
יש לי תחושה כאילו במנשאים הדקים יחסית כשמערסים את התינוק הבד יכול לא להספיק להחזיק ולעטוף את התינוק מספיק ואני ממש חוששת שהותינוק ייפול... האם זו דאגה הגיונית? האם שמעתם על מקרה כזה ? מה בודקים במשרד התקנים כדי לתת אישורים למנשא כזה או אחר? סליחה על ההצפה-קצת חרדה
   מנשא לערסולאורית מנשאים 08:30 15/05/2009
אתחיל מהסוף- אין בארץ בכלל תו תקן למנשאים.
יש יצרנים שפנו ביוזמתם למכון התקנים ובקשו בדיקות שונות כגון עמידות הבד, עמידות אבזמים/טבעות וכן הלאה. אין בדיקות סטנדרטיות שמנשאים חייבים לעבור.

לגבי סכנת נפילה מהמנשא- בכל מנשא אלכסוני חשוב להקפיד שהמנשא מהודק לגוף במידה מספקת- אם זה מנשא מתכוונן חשוב להדק אותו היטב לאחר שמכניסים את התינוק ואם זה מנשא שמגיע במידות, חשוב לבחור את המידה הנכונה לאחר מדידה עם התינוק.
כמו כן חשוב לדעת להשתמש במנשא נכון וכיצד לפרוש את הבד משני צידי הגוף כך שהתינוק יהיה תמוך היטב. לשם כך מומלץ מאד לקבל הדרכה פנים אל פנים.
אני לא מכירה מנשא שאין בו מספיק בד לתמיכת התינוק, אבל ראיתי אמהות שלא יודעות להשתמש במנשא נכון. שימוש במנשא בצורה לא נכונה לא יהיה בטיחותי, לא משנה כמה אישורים ותקנים יש למנשא עצמו.

אם את חוששת שאינך משתמשת במנשא נכון, מציעה לך לבקש הדרכה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו