צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  פישוק במנשא לופינטע 17:52 17/01/2010
ביתי בת חודש. עד היום נשאנו אותה בתנוחת עירסול בלופי והיום הרופאה המליצה על מעבר לתנוחת בטן אל בטן כאשר הרגליים מפושקות. היא מבסוטה גם בתנוחה הזו ורציתי לשאול האם זה לא מוקדם לשאת בפישוק והאם מומלץ להמשיך ולשאת גם בתנוחת עירסול מידי פעם? כמו כן- כמה זמן אפשר להשאיר במנשא באותה תנוחה? ועוד שאלה- כאשר נשאנו אותה בערסול לעיתים היא השמעה חריקות כאלה.קראתי שזה נובע מכך שהראש קרוב לצוואר. האם זה גרם לנזק? תודה.
   בגיל חודש אפשר לגוון בין ערסול ובטן לבטןאורית מנשאים 22:39 17/01/2010
הרגליים אמורות להיות בתנוחת רגלי צפרדע- מפושקות אך כפופות כאשר העקבים קרובים לטוסיק. זו התנוחה הטבעית של תינוקות רכים ואין איתה שום בעיה. אני מניחה שהרופאה המליצה על התנוחה הזאת משום שאורתופדים מעדיפים אותה על פני ערסול (הם חוששים מבעיות במפרקי הירכיים שעלולות להחריף כתוצאה מנשיאה ברגליים סגורות).

אני ממליצה לגוון בתנוחות לפי איך שבא לכם ולתינוקת כמובן. שתיהן נוחות ולכל אחת יתרונות משלה.
אני נוהגת להוציא את התינוק מהמנשא ו/או לשנות תנוחה כשהוא מבקש. כל עוד הוא ישן או רגוע במנשא אני לא מסתכלת בשעון.

חריקות בערסול אכן נובעות ממנח שבו הראש מכופף מדי קדימה וקרוב מדי אל החזה. לא עשית שום נזק בעבר, אבל רצוי להקפיד על זוית נכונה להבא כי לתינוקת יהיה יותר נוח בלי לחרוק. אפשר פשוט לנסות למקם את הראש יותר גבוה וזה יפתור את הבעיה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו