צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  מנשאיםנומינומי 23:38 01/04/2010
אולי זה ישמע מוזר אבל ראיתי כל מיני מנשאים בכל מיני חנויות כמו בייביז,ד"ר בייבי וכו' איך יודעים מה טוב?? אחד תומך פה...השני שם... איך בוחרים???
אני אתן קצת רקע ואשמח לעזרה:
אני מחפשת מנשא שהקטנה תוכל להיות עם הפנים החוצה ופנימה, שייתן לי תמיכה טובה לגב, (ואפ יש כזה שאפשר לסחוב גם מלפנים וגם מאחור מה טוב) הסיבה בגינה אני צריכה מנשא היא כי אני גרה בקומה שלישית בלי מעלית ואני צריכה בכל פעם לסחוב את העגלה ואת הקטנה והידיים שלי לא הכי חזקות (בלשון המעטה....) אבל יש לי גב חזק מאוד ולכן אני מעדיפה לקחת אותה על הגב ולא על הידיים מה גם שעדיף שתהיה יד פנויה בשביל המעקה, יש לי מנשא קשירה ואני עדיין משתמשת בו אבל הקטנה מתחילה להיות כבדה וכשאני קושרת אותה היא מתחילה מנק' מסויימת אבל לאט לאט יורדת ומסיימת באחרת ( שמעתי שיש מנשאי קשירה שזה קורה בהם ובאחרים לא... לא יודעת אם זה נכון...) וחשוב מכך.... הקיץ מגיע!! וחם במנשא הזה...
אשמח אם תוכלו לעזור לי : )
תודה רבה מראש וחג שמח!!
   מנשאיםאורית מנשאים 19:31 05/04/2010
אין הרבה סוגי מנשאים שמאפשרים גם נשיאה על הגב וגם נשיאה עם הפנים החוצה. יצא לי להתקל רק במנשא אחד כזה של חברת אוונפלו. האמא שמשתמשת בו טוענת שהוא לא משהו והוא משמש בעיקר את בעלה. זה הפידבק היחיד שיש לי על מנשא מהסוג הזה.
אני לא ממליצה בד"כ על נשיאה עם הפנים החוצה, מצרפת לך קישור למאמר שמסביר את החסרונות של התנוחה הזאת:
www.minsaim.co.il/104117/%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A6%D7%94
אני מסכימה איתך שעדיף בהרבה לשאת את התינוק על הגב. המנשא הפופולרי ביותר לנשיאת גב (ובכלל) הוא מנשא ילקוט, שמאפשר נשיאת בטן וגב, אין בו אופציה לפנים החוצה (אבל כאמור לדעתי זו מראש תנוחה מיותרת).
יש עוד אופציות מצוינות לנשיאת גב כמו מנשאים סיניים. יש כאלה שמעדיפות מנשאים אתניים אחרים או מנשאי בד ארוך ארוגים- אם זה הכיוון שלך אשמח לפרט.
פה תוכלי לראות כמה סוגים של מנשאי בטן-גב: www.minsaim.co.il/104117/front-back-carrier

לגבי בחירת מנשא- בעיני מנשא קונים כמו נעליים, הולכים עם התינוק למדוד ולהשוות. אחרת באמת אי אפשר לדעת מה הכי טוב.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו