צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  נשיאת תינוק על הגבהילה 11:51 23/04/2010
שלום רב
אני מחפשת מנשא שיאפשר לי נשיאת גב לתינוק שלי, בן חודשיים. מוכנה גם לחכות שיהיה מעט גדול יותר ולהסתדר עם מנשאים אחרים בנתיים. אני לא טיפוס של קשירות וכו...אוהבת את היעילות והמהירות של השימוש בביייבי ביורן למשל...אבל מודעת לחסרונות שלו. חשבתי על יאמו או ארגו - אבל אני לא מאמינה שאעיז להניף את התינוק לגב לבד ואם לא ניתן להשתמש בזה לבד בכל מקום (גם בלי מיטה) - אין לי טעם במנשא כזה. כמו כן אני נמוכה (1.54) והבנתי שהארגו לא יהיה מתאים בגלל זה. האם ניתן לקשור בבטן ולסובב לגב ללא קושי או סיכון (אופציה זו תפתור את הבעיה כנראה)? האם היאמו מתאים לקטנות כמוני?
שמעתי על מנשא בקו שיש לו מעין חלק שמחזיק את התינוק ואז ניתן להניף את המנשא עם התינוק לגב בבטחה. www.becobabycarrier.com/ אשמח לקבל חוות דעת עליו והאם הוא יפתור את הבעיה בשבילי? האם הוא מומלץ? האם נמכר בארץ איפשהו? (המחיר מאוד יקר אבל יכול להיות שווה אם התוסף יעזור לי לשים על הגב). כמו כן שקלתי אפשרות אחרת של מנשא מסוג LITTLE LIFE (כשיגיע לגיל המתאים)-
www.littlelife.co.uk/html/child_carriers/ultralight-convertible.html
www.littlelife.co.uk/html/child_carriers/discoverer.html

בקיצור - המון המון שאלות אבל ממש אודה על העזרה!
   מנשא גבאורית מנשאים 21:02 23/04/2010
מצרפת קישור לסרטוני הדגמה של מנשא יאמו, יש שם הדגמה של שיטות שונות להעביר את התינוק לגב ללא עזרה. זה לא כל כך מסובך לאחר שמתאמנים כמה פעמים.
www.youtube.com/view_play_list?p=374461BC5880C422&playnext=1&playnext_from=PL&v=Ravit8dKUPA

ברוב מנשאי הילקוט אין אפשרות לחבר את הילד למנשא.
בבקו יש אפשרות כזאת אבל עדיין צריך לשים על הילד יד בכל שלב כי המנשא לא ממש מחזיק אותו ללא תמיכה. לא הייתי בונה עליו, מה גם שלא ניתן לרכוש אותו בארץ והוא יקר מאד. אם את בכל זאת מזמינה מחו"ל כדאי לברר אם תהיה אפשרות להחזיר ולקבל החזר במקרה שתנסי ותראי שהמנשא לא עונה על הדרישות שלך.

מנשאי ארגו ויאמו דומים למדי במידותיהם, יאמו בודאות מתאים למידה שלך, לגבי ארגו לא יכולה לומר בודאות אבל נראה לי סביר שכן. בכל מקרה ממליצה למדוד את המנשא לפני הקניה.

לגבי המנשא שקישרת- אני מניחה שהוא מתאים מגיל ישיבה. אין לי נסיון אישי עם מנשאים מהסוג הזה, חברה שנסתה מנשא דומה טוענת שלא היה נוח במיוחד. שוב, לא הייתי מזמינה מנשא כזה מחו"ל בלי למדוד, כן כדאי לגשת לחנות ציוד למטיילים ולבדוק מה יש שם בסגנון הזה ולמדוד עם הילד כמובן. מנשאי גב קשיחים כן יפתרו לך את הבעיה של ההעברה לגב. עם זאת יש יתרונות רבים למנשאי בד רכים, אולי שווה לך ללכת למדוד כזה לפני שאת מוותרת מראש.
   I can help youDafna 23:32 25/05/2010
I m french and I don t write well in hebrew. but I speak hebrew. I can help you to install your baby back I do it all the time with my babysling Storchenwiege and mei tai. I leave in Jerusalem and I can answer all your question you have You can contact me by email if you are intersted : dafnou@gmail.com.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו