צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  למכירה מנשא ארגו חדש בג' או אדום 052-539-57-58 450 שחטל 11:47 10/05/2011
מנשאים לתינוק ארגו - Ergo Baby Carriers

מנשאי ומוצרי ארגו-בייבי עוצבו על מנת לתמוך במשימתנו להפוך נשיאת תינוקות לקלה יותר מתינוק ועד פעוט עם מערכת הידיים-חופשיות שלנו. אין הרגשה טובה יותר מאשר- להחזיק את תינוקך קרוב אליך!

שימוש במנשא ארגו-בייבי ייתן לך קשר מתמשך, תחושה נהדרת של חופש ובטחון בידיעה שתינוקך בטוח.
זהו מנשא התינוקות הכול-באחד, העוזר לך בכל שלבי הגדילה של תינוקכם ומשתנה מתנוחה קדמית, צידית, גבית בקלות ובבטיחות המרבית.
הורים מספרים לנו שמנשא התינוקות ארגו-בייבי הוא הטוב ביותר מבין כל מנשאי התינוקות הנמכרים כיום. המנשא עוצב על ידי קארין פרוסט ועבר מבדקים נרחבים על ידי עשרות אלפי הורים. עיצובו החדשני של המנשא הופך את נשיאת תינוקך נוחה למשך שעות בכל פעם, נותן לך חופש להישאר פעילה ופורייה בחיי היום יום שלך, ומחזיק את תינוקך בטוח וקרוב לגופך כך שאת עם ידיים-חופשיות.
מנשא ארגו-בייבי מעוצב כך שהוא תומך בתנוחת ישיבה טבעית עבור תינוקות, מונע דחיסה של עמוד השדרה והירכיים שעלולים להיגרם על ידי תלייה ללא תמיכה. מנשא התינוקות אף מאזן את משקל התינוק בין כתפי וירכי ההורה ומפחית לחץ על הגב בצורה משמעותית
   אור 10:42 25/05/2011
מאיפה את בארץ? והאם זה כולל כרית התאמה לתינוק?




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו