צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  מנשא מתאים לטיול עם בן שלושה חודשיםשירה 23:31 04/09/2011
שלום ( אני מקווה שהפורום עוד פעיל ).

יש לנו מנשא של שרון דרור, והקטנצ'יק ( בן חודשיים וחצי ) מאוד אוהב ונהנה להתערסל בו וגם לשבת ברגלי צפרדע עם הפנים אלינו.
הוא גדל קצת ומתחיל להתעניין בעולם , ואני מאוד רוצה להושיב אותו עם הפנים החוצה- אבל הוא עדיין לא מחזיק את הראש מספיק טוב. התחושה שלי ששרון דרור לא מספיק יציב לעניין זה ( ואולי אני לא קושרת אותו טוב? )

האם יש מנשא שנותן מענה לעניין ? אנחנו יוצאים לטיול בחו"ל ואני אשמח שיהיה לי מנשא נוח שבו נוכל לשאת אותו. חשוב עוד לציין שקיבלנו במתנה סאפי ילקוט. ניסיתי להושיב אותו- הפיסוק לא נראה לי אפשרי בכלל, ולהושיב אותו ברגלי צפרדע במנשא זה הרגיש לי מאוד מאוד צפוף.

מישהי שמעה על מנשא טומי ? ראיתי שהמחיר שלו יחסית סביר ( אני לא מעוניינת להוציא 800 ש"ח על בייביביורן ודומיו )

בקיצור - פתוחה להמלצות
תודה
   טיול בגיל חודשיים וחציאורית מנשאים 11:52 05/09/2011
אני מאד לא ממליצה לשים תינוק בתנוחה עם הפנים החוצה. אפשר ורצוי לאפשר לתינוק לראות עולם בתנוחות עם הפנים לאמא. אני מצרפת קישור למאמר שמסביר את הבעיה בתנוחה עם הפנים החוצה:
www.minsa.co.il/problems-w-face-out

בגיל שלכם אני ממליצה לעבור לתנוחת בטן לבטן במנשא שרון דרור, כאשר השוקיים מחוץ למנשא והראש גלוי, באופן שהילד יכול להביט הצידה ולהנות מהנוף (אך גם לטמון את הפנים בגוף שלך אם עמוס לו מדי).
מצרפת סרטון הדגמה:www.youtube.com/watch?v=BwCw-hm-yRI

אם ממש חייבים פנים החוצה בגיל הזה, עדיף לשאת את הילד בתנוחת לוטוס שהרבה פחות בעייתית ושרון דרור מתאים לכך בהחלט. שוב מצרפת סרטון הדגמה: www.youtube.com/watch?v=JVpwTp7gmFA
זו תנוחה שמומלצת רק בזמני עירות ולא לפרקי זמן ארוכים מדי.

סאפי ילקוט אכן עדיין לא מתאים לגיל שלכם, נסי אותו שוב בעוד 4-5 חודשים. ברגע שהתינוק יהיה גדול מספיק תהיו מסודרים עד גיל שנתיים/שלוש וגם יותר אם תרצו, כך שלא בטוח שכדאי להשקיע עכשיו במנשא חדש.

טומי הוא מנשא מערבי וככזה אינו מצטיין בתמיכה טובה בגוף הנושא. בגיל הזה אפשר להשתמש במנשא סיני או סיני משודרג עד שתגיעו לגיל של סאפי ילקוט מבלי לותר על נוחות ועל תמיכה טובה בתינוק.
לפרטים:
www.minsa.co.il/mei-tai
www.minsa.co.il/ethnic-improved




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו