צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מנשאים
מנהל/ת הפורום: אורית סופר
  מנשאי סאפיניצן 22:42 07/09/2011
שלום,

הבת שלי בת 3.5 חודשים, שוקלת 5.5 ק"ג. יש לי מנשא סאפי מאי שבו אני נושאת אותה בתנוחת בטן לבטן - הבעייה היא שהיא אינה מוכנה לשבת בו כשהיא ערנית ורוצה לראות את הסביבה... אם אני מנסה להכניס אותה למנשא כשהיא אינה עיפה היא מיד מתחילה לבכות בכי קורע לב.כיוון שמדובר במנשא קשירה, עד שאני מהדקת את המנשא ועד שאני מצליחה להוציא אותה ממנו אנחנו "מרוויחות" כמה דקות נוספות של היסטריה - מה שמביא אותי להמעיט בשימוש במנשא.
בנוסף, קיבלנו מתנה ללידה מנשא סאפי ילקוט בו עדיין לא השתמשנו.
השאלות שלי הן:
1. מאיזה גיל אפשר כבר להתחיל להשתמש במנשא סאפי ילקוט?
2. האם יש דרך לשים את התינוקת בסאפי מאי עם הפנים החוצה?

תודה,
ניצן
   ניצן 22:53 07/09/2011
שכחתי לציין שיש לנו גם מנשא טבעות (מנשא צד) שבו אנחנו בקושי משתמשים כיוון שהתינוקת כבר לא אוהבת תנוחת ערסול. האם אפשר במנשא זה להשתמש לנשיאה עם הפנים החוצה?
   בת 3.5 חודשיםאורית מנשאים 22:33 08/09/2011
מנסיוני התנגדות למנשא בערות בגיל ובמנשא הזה יכולה להיות קשורה לשני דברים:
1. שדה הראיה שלה חסום וצריך למקם אותה במנשא כך שהראש שלה יהיה בחוץ ויהיה לה קל לסובב אותו ולראות מה קורה בחוץ.
2. הרגליים שלה עדיין בתוך המנשא והגיע הזמן להוציא אותן.
אם תתארי ביתר פירוט איך בדיוק את נושאת אותה והאם מדובר בדגם עם או בלי שרוך כיווץ באזור הרגליים ארחיב בהתאם.

בגיל הזה אפשר לנסות תנוחת לוטוס בסאפי, אם כי מנסיוני תנוחת בטן לבטן עם רגליים וראש חופשיים חוץ למנשא פותרת את הבעיה והיא עדיפה על פני לוטוס.

בסאפי טבעות אפשר לשאת בתנוחת ערסול גבוה/לוטוס או בטן לבטן כנ"ל עם ראש ורגליים בחוץ. הוא בהחלט יכול להתאים בשלב הזה, בגלל שהיא קטנה פיסית הוא אולי אפילו יותר מתאים מהסאפי מאי, זה מנשא מעולה לשלב הביניים שבין תנוחות עובריות למנשא ילקוט. מצרפת קישור לסרטוני הדגמה של כל תנוחות הנשיאה בסאפי טבעות: www.youtube.com/view_play_list?p=1042FD7CF65D0926

לסאפי ילקוט אתם עדיין קטנים. חכי לפחות 3 חודשים. מצרפת קישור שמפרט מתי אפשר לעבור למנשא ילקוט: www.minsa.co.il/when-backpack
   ניצן 22:59 08/09/2011
היי אורית,
תודה על התשובה. יש לי את דגם סאפי מאי עם השרוך. אני נושאת אותה בטן לבטן עם רגליים בפנים. השבוע ניסיתי לראשונה להוציא לה את הרגליים ונתקלתי בהתנגדות עזה... יכול להיות שלא כיווצתי מספיק את השרוכים? לאחר הכיווץ הישבן מונח מעל השרוך (יותר גבוהה מאשר כאשר השרוך אינו מכווץ) האם ההנחה היא נכונה?
לגבי שדה הראייה - הוא אכן עדיין חסום, אבל לדעתי זה משום שהיא עדיין לא מספיק גבוהה. איך אני יכולה לפתוח לה את שדה הראייה?
   תנוחת בטן לבטן בסאפי מאיאורית מנשאים 10:08 10/09/2011
בעיקרון אם שרוך הכיווץ קשור, הישבן שלה אכן אמור להיות ממוקם גבוה יותר. אם הראש שלה עדיין לא מציץ החוצה כנראה שהיא קצרה יחסית (וזה מסתדר לי עם המשקל הנמוך) או שהשרוך לא מספיק מכווץ. השרוך אמור להיות קשור ככה שרוחב המנשא יתאים בדיוק למרחק בין הברכיים שלה. את יכולה לנסות לכווץ יותר ולבדוק אם זה עוזר למקם אותה כשהראש בחוץ.
אם לא, את יכולה לותר על השרוך ולעשות משהו אחר- לקשור את המנשא על המתניים שלך ולגלגל את היריעה פעם או פעמיים סביב רצועת המתניים, כך שגוף המנשא יתקצר. לאחר מכן את מכניסה אותה בתנוחת בטן לבטן עם רגליים בחוץ- במצב הזה לא תוכלי להשתמש בשרוך הכיווץ אבל אפשר פשוט להעביר את הבד בין הרגליים שלה, מדובר בבד דק ורך והוא יתאים את עצמו לגוף שלה גם בלי השרוך. הרעיון הוא שאז המנשא קצר יותר ולא יגיע מעבר לעורף שלה. את יכולה לשחק עם האורך של המנשא כרצונך ולהתאים אותו במדויק לאורך של התינוקת ולמיקום המדויק אליו את רוצה שהמנשא יגיעו על הגב שלה.

איפה קנית את המנשא? אם יש לך אפשרות לחזור לקבל את ההסבר הזה בהדגמה פנים אל פנים זה הכי טוב.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו