צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דיני עבודה, זכויות נשים הריון ולידה
מנהל/ת הפורום: עו"ד לימור דרעי
  חופשה כפויהאני 19:47 02/08/2011
אני מורה בבי"ס פרטי מסויים.

יש לי חוזה עבודה מול המעביד בו מופיע :
"תקופת העבודה בכל שנה תהיה מהראשון לספטמבר ועד עשירי לאוגוסט בשנה שלאחר מכן. עם זאת זכאי העובד לקחת בתחילת אוגוסט חופשה בת שלוש ימים בתיאום עם המעביד."

כעת המצב כך:
אני לא מעוניין לקחת חופשה, אבל המעביד הודיע לי ש"הוא הבוס" ולכן "הוא מודיע לי" ש"יש לי חופשה" (ללא תשלום כמובן...) בימי חמישי-שישי השבוע, וביום ראשון הבא.

ולכן אבקש לשאול:
אם כתוב בחוזה ש"אני זכאי" לקחת חופשה" - האם המעביד יכול לכפות עלי חופשה - או שזו רק "זכות" - אם ארצה לממש זאת?

זאת ועוד:
אפילו אם היתה לו זכות לכפות עלי חופשה בת 3 ימים - אבל הרי החוזה מדבר על "חופשה בת 3 ימים" - האם אין הכוונה ל-3 ימי עבודה רצופים?? (ולא על ימי ה' ו' א')???

ועוד שאלה:
בהנחה שאין לו זכות לכפות עלי חופשה, מה עלי לעשות? = האם שאני אגיע לעבודה בניגוד לרצונו, או שרק לשלוח לו הודעה בדואר רשום - ובה אודיע שאני מעוניין לעבוד, ולכן במידה שיתעקש שלא אעבוד, יהיה עליו יהיה לשלם לי על ימים אלו כרגיל?
   פתרון מעולהאלירן 12:22 04/08/2011
היי זה נשמע מסובך מכדי לנסות לפתור, אם יש לך חוזה עבודה מול המעביד זה מעולה, מה שאת צריכה זה להתייעץ עם עורך דין ומשם לראות מה האפשרויות שהוא אומר לך, אני חושב שייעוץ עולה כסף, אבל שווה לדעת יותר מהמקור מוסמך כלומר מידע יותר מוסמך מאשר פורום או מאנשים שאין להם ידע ממשי בתחום שקשור לדיני עבודה ;)

אני ממליץ על זה, בהצלחה

www.law-shalev.co.il/




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו