צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דיני עבודה, זכויות נשים הריון ולידה
מנהל/ת הפורום: עו"ד לימור דרעי
  פיטורי פרילנס בהריוןרונית 02:04 20/08/2011
שלום,
אני עובדת מזה 7 חודשים במקום עבודתי בתפקיד ניהול תחום אינטרנט על בסיס 2 ימים בשבוע.

אני מוציאה למקום העבודה חשבוניות.

אני בחודש שלישי להריוני.

במשך 7 חודשים אני מתמודדת לבד עם חברה טכנולוגית שלא מספקת את עבודתה כראוי וגורמת לעיכוב בהספקת העבודה ויצירת באגים למכביר, מהצד השני המנכ"ל לוחץ עליי כל העת לקבל את העבודה ומעולם הוא לא נתן לי גיבוי מול החברה ונאלצתי להתמודד מולם לבד.

בשבוע שעבר, החברה הטכנולוגית שוב גרמה נזק רב לאתר ולחומרים שהזנתי ובעקבות כך צעקתי על מנהל הפרויקט שאני עובדת מולו והשמצתי אותו בפני עובדים אחרים שעובדים איתו.

לאור זאת, המנכ"ל שלח לי מייל בו הוא הודיע לי שאני מפוטרת.

יש לציין שהאווירה בחברה שאני עובדת בה מתוחה ולא היתה פעם אחת שהגעתי לעבודה ולא הייתי עדה לצעקות של העובדים על עובדים אחרים ולקוחות ואפילו לצעקות של המנכ"ל עצמו.

כמו כן, אין לי כל חוזה עבודה עם החברה ולפני כחודש ביקשתי לעבוד עם תלוש משכורת כיוון שאני בהריון והודיעו לי שאין סיבה כיוון שלא תהיה לי בעיה לקבל דמי לידה מהביטוח הלאומי גם אם אני עצמאית, וטענו שיורידו לי הרבה מס כיוון שאני עצמאית (יש לי גם עסק זעיר שמכניס לי מעט כסף) והתחמקו מלעבוד איתי עם תלוש.


האם יש לי זכויות כלשהן מתוקף היותי בהריון? עובדת בחברה שאחראית על העובדים והכספים ידעה שאני בהריון. האם ניתן לפטר אותי כך במייל מבלי לשמוע את עמדתי? האם לא מגיע לי לקבל התראה לפני שאני מפוטרת? שימוע?

זה המייל שקיבלתי מהמנכ"ל:

חבל מאוד שאני מקבל כאלו אימלים , אני מבין שלא קל לעבוד איתם אך אפילו לעצמי אני לא מרשה לדבר כך לספקים שעובדים איתם .

לאור העובדה הזאת והמצב שנוצר אני נאלץ להפסיק את עבודתך בחברה .

איך אני אמורה להתמודד עם המייל הנ"ל? מה אני עושה מפה הלאה?

תודה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו