צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דיני עבודה, זכויות נשים הריון ולידה
מנהל/ת הפורום: עו"ד לימור דרעי
  ברוכות הבאות לפורום דיני עבודהעו"ד לימור דרעי, מנהלת הפורום 13:57 23/01/2012

עו''ד לימור דרעי

זכויות נשים והורים בעבודה, מקרקעין, ירושות, צוואות הוצל"פ ועוד.

טל: 03-6129607

נייד:0545-845287

מייל:  limordery2@gmail.com

אתר: www.law-and-order.co.il 

  

עו"ד לימור דרעי, מתמחה בתחום דיני עבודה - בדגש על זכויות נשים בעבודה וזכויות הורים בעבודה, מקרקעין/נדל"ן, דיני ירושה, צוואות, הוצל"פ, ייצוג והופעה בבית משפט ועוד.

 

עו"ד לימור דרעי, בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B), את התמחותה בעריכת דין  עשתה בתחום דיני עבודה בדגש על זכויות נשים בהריון ובעבודה ובתחום הנדל"ן בדגש על עסקאות מכר במקרקעין ומכירת משקיים חקלאיים .

 

כהיותך אישה את עלולה להיתקל לא מעט במקרים של הטרדה מינית, או התנהגויות מצד המעביד הנחשבות כהטרדה מינית, ניצול יחסי מרות בעבודה תוך התנכלות במידה ונוצרת הסתייגות מכך, הטרדה מינית , אפליה בעבודה מחמת מין/ הורות/ גיל ופגיעה בוטה בזכות לשוויון, לעיתים קיימת התעלמות כמעט לחלוטין לזכויות נשים בהריון ולאחר לידה או בתקופת טיפולי פוריות. 

 

עו"ד לימור דרעי מקווה להמשיך לפעול לקידום זכויות נשים בעבודה תוך מתן ייעוץ משפטי בתחום זכויות נשים והורים בעבודה בדגש על זכויות נשים בהריון ולאחר לידה. בנוסף עו"ד לימור דרעי מעוניינת לתת מענה ללא כל התחייבות לנשים שנפגעו במקום העבודה הן בשל היותן בהריון או לאחר לידה והן מכל סיבה אחרת.

 

לא מעט מעבידים רומסים ברגל גסה את הזכויות שלך, ולכן מן הראוי כי כל אישה תדע את הזכויות המוקנות לה ע"פ החוק. ראוי לציין כי בתי המשפט אינם מהססים להעניק סעדים מלאים בעת הפרת הוראות החוק.

 

את מוזמנת לפנות אלי, ייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות !

הכתבות שלי:

*זכויות נשים בהריון

*התפטרות לצורך טיפול בילד

 





שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו