צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דיני עבודה, זכויות נשים הריון ולידה
מנהל/ת הפורום: עו"ד לימור דרעי
  מכתב פיטוריםשרון 19:12 04/03/2012
שלום, בחודש דצמבר 2011 הייתה לי שיחה עם המנהלת הישירה שלי ועם מנכ"ל החברה בה אמרו לי כי עלי למצוא עבודה אחרת בשל צמצומים,. הם אף עזרו לי למצוא עבודה בחברה איתה הם אמורים להתחיל לעבוד. תחילת העבודה שלי בחברה בחדשה נדחה שוב ושוב בהסכמת המעביד הנוכחי שלי והמעביד העתידי שלי. אני אמורה לסיים את עבודתי במקום הנוכחי ולהתחיל את עבודתי בחברה החדשה בתחילת אפריל. את מכתב הפיטורים אשר ביקשתי שוב ושוב עדיין לא קיבלתי. בחברה הנוכחית שלי רצו לתת לי היום , פחות מחודש מסיום עבודתי בחברה עם תאריך אחורה (פברואר)על מנת שיראה כי יש חודש. בשל הכרותי עם המוסד בו אני עובדת דרשתי שיצויין במכתב תאריך בו פוטרתי דהיינו בדצמבר אך התשובה שקיבלתי הייתה שזה בלתי אפשרי כיוון שהם חייבים לתת לי הודעה של 30 יום וכן כי לא נערך לי שימוע לפני שאמרו לי לחפש עבודה אחרת. בשיחה שלי עם המנהלת שלי היא אמרה לי במפורש שהיא לא תיתן לי מכתב עם תאריך ההודעה המקורית דהיינו דצמבר כי זה יחשוף אותה לתביעה. בשל היכרותי עם המוסד אני מתעקשת לקבל מכתב עם התאריך המקורי של דצמבר. האם הם יכולים לסרב לבקשתי? מה אני יכולה לעשות? כמו כן עלי לציין שיש לי תיעוד לדברי המנהלת שלי וסיבת סירובה לתת לי את המכתב עם התאריך המקורי.

אודה לתשובה מהירה
   מכתב פיטוריםעו"ד לימור דרעי, מנהלת הפורום 09:50 05/03/2012
שלום שרון
על המעביד למסור מכתב פיטורים עם ציון תאריך הפיטורים.
כמו כן המעביד נדרש לתת הודעה מוקדמת ע"פ החוק.
בכדי לאלץ את המעביד להעביר לך מכתב כנדרש, ניתן לשלוח למעביד מכתב התראה מעו"ד כי במידה ולא יעביר מכתב פיטורים כנדרש ולא יתן שכר בגין הודעה מוקדמת כנדרש ע"פ החוק תוגש נגדו תביעה.

המענה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי
לימור דרעי,עו"ד
מייל: limordery2@gmail.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו