צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דיני עבודה, זכויות נשים הריון ולידה
מנהל/ת הפורום: עו"ד לימור דרעי
  הליך פיטורים שרירותי ופגוםOfer 00:00 11/04/2014
שלום רב,

אני עובד קרוב לשנתיים בחברת סטארטאפ ופוטרתי לפני מספר ימים בהליך שלמיטב הבנתי שרירותי פגום. אשמח לעזרה בהערכת זכויותי לפיצוי.

העובדות הן :
1. לא קיבלתי כל התראה על שימוע , אלא זומנתי לפגישה עם אחד ממנהלי הישירים ולאחר שנכנסתי גיליתי שלפגישה הצטרף מנכ"ל החברה שבישר לי שזו היא שיחת שימוע לפני פיטורים.
2. כחודש לפני השימוע זומנתי לשיחה עם מנהלי הישיר ובו פורטו לפני 3 נושאים שאני נדרש לשפר אחרת אפוטר. במעמד שיחת הפיטורים נאמר לי כי הנושא הראשון הראשון טופל באופן משביע רצון, השני לא השתפר ( אך אציין שבמהלך השיחה לפני חודש הובטח לי שיחזרו אלי עם פידבק נוסף לגביו וההבטחה לא קוימה) והשלישי גם כן לא השתפר (אך אציין שבמהלך השיחה לפני חודש הוא הוגדר כנושא לטווח ארוך ולכן למיטב הבנתי לא רלוונטי). במהלך שיחת השימוע והפיטורים הועלה אף נושא חדש לגמרי שמעולם לא עלה בפני.
3. הפיטורים בוצעו כחודשיים לאחר העלאת שכר משמעותית מאוד - 20%

האם לאור כל אלה קיים סיכוי סביר שבית הדין יקבל את עמדתי בדבר תהליך לא תקין או שסביר יותר שייפסק פיצוי זעום מאחר והחברה יכולה לטעון כי ידעתי שאני "על הכוונת" ?

תודה
   עו"ד לימור דרעי, מנהלת הפורום 11:23 27/04/2014
שלום עופר
ראשית מתנצלת על איחור בתגובה.
לדעתי אין לך סיכוי שביה"ד יקבל את עמדתך בדבר הליך לא תקין.
מאחלת לך הצלחה בהמשך דרכך.
לימור דרעי, עו"ד
המענה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו