צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  האם ניתן לוותר על השלב הראשון-אימון רצפת האגן?שיר 10:24 17/03/2009
הי,
רכשתי את האפי-נו וראיתי כי מומלץ לערוך בשלב הראשון אימון לרצפת האגן באמצעות שאיבת והוצאת הבלון במצב לא מנופח.
ניסיתי לעשות זאת מספר פעמים אולם הבלון מחליק לי ולא נשאב פנימה... כמו כן, במהלך כל ההריון אימנתי את רצפת האגן באופן כמעט יום-יומי באמצעות לחיצות והרפיות.
שאלתי היא, האם אני יכולה להסתפק באימון בשלב השני והשלישי? (ניפוח הבלון ו"לידתו")

שאלה נוספת: מהו קצב ההתקדמות המומלץ באופן כללי? (אשמח לפרטים לגבי גודל הפתיחה ולא ההיקף). אני יודעת שאצל כל אחת הקצב אישי ולא צריך להגיע לכאב, אבל אני קצת לחוצה בזמן וגם לא יודעת עד כמה להתעקש על הגדלת נפח הבלון....

המון תודה,
שיר
   ויתור על חלקו הראשון של האימון, היקף ופתיחהרותי קרני הורוביץ 10:40 17/03/2009
הי שיר,

ויתור על חלק מהאימון הוא באחריותך. את יכולה להחליט שלא לבצעו ולהסתפק בחלקים השני והשלישי בלבד. ואגב, הבלון לא חייב להשאב בפועל, אלא זו ההכוונה של התרגיל, את צריכה לנסות ולהתכוון לשאוב.

לגבי החלק השני של השאלה. ממש לא הבנתי. הפתיחה נעשית על ידי צוואר הרחם ולא על ידי צוואר הנרתיק, שהוא אתר האימונים בבלון האפי-נו..

מכל מקום, אין קצב פתיחה מומלץ משום שההתקדמות אינה ליניארית. אם את מתחילה בהיקפים קטנים, את יכולה להתקדם אפילו סנטימטר ביום עד ל'משבר' קו ה26/7/8 או איפה שלא תתקלי בקושי, אצלך אישית, ולאחר מכן לרוץ שוב עד 29 וכוד'..מאד אישי.

לצורכי סדר, את יכולה לקבוע לעצמך יעד של חצי ס"מ ביום אם נוח לך ואת בשבוע מוקדם.

לגבי מידת ההתעקשות המומלצת - רבה. כל נפח בלון שתלדי היום, אומר שהיקף ראש כזה לא יגרום לך שריטה. למה לא לנצל את ההזדמנות ולהגדיל עד לנפח המוגדר??

בברכה,

רותי
   תודה על תשובתך המהירה! הבהרות ושאלות נוספות...שיר 11:16 17/03/2009
ראשית, אם את אומרת שהבלון לא צריך ממש להישאב, אלא אני צריכה להתכוון לכך, אז נראה לי שהצלחתי את השלב הזה... מה שכן לעשות את זה במשך 10 דקות, כל 10 שניות זה די מתיש....

לגבי השלב השני, התכוונתי שאני מודדת את גודל הכדור לפי הסרגל ולא לפי היקף עם סרט מדידה, אז ביקשתי התייחסות לפי גודל הסרגל...

כרגע אני בשבוע 37 בדיוק, באימון הרביעי. התחלתי בגודל 4 ס"מ (לפי הסרגל), והיום הגעתי ל 5.5 ס"מ. האם זו התקדמות נורמאלית?

העניין הוא, שאני צריכה לסגור חזק את הרגליים כדי שהבלון לא ייפלט החוצה... קראתי את כל המאמרים וההתייחסויות שלך בנושא ושום דבר לא עזר... ברגע שאני פותחת את הרגליים (בסיום האימון), הבלון נפלט החוצה במהרה... האם זה אימון נכון?

תודה על התמיכה, זה עוזר מאוד...
   בשמחה, אז את מתאמנת כפי שצריךרותי קרני הורוביץ 15:10 17/03/2009
לגבי הסרגל, אוקיי, את יכולה לבדוק לפיו, אם כי פחות מדויק. אל תתייחסי לנקודת ההתחלה ולמרחק שלה מזו של האימון השני. ההתחלתיתי היא פיקטיבית. באותה מידה יכולת אני מנחשת להתחיל בחמישה וחצי ס"מ. האימון האפקטיבי מתחיל בששה-שבעה.. נסי להגיע לשם בקצב שמתאים לך.

לגבי החזקה עם הרגליים. אין לדעת. הכל תלוי באנטומיה שלך. אם הצד הפנימי של הירך בשרני באזור שסמוך לפתח הנרתיק, ייתכן שהוא הודף את הבלון פנימה מדי. להחזיק עם הרגליים זה בסדר, כל עוד שליש מהבלון לפחות נשמר בחוץ. האם זה המצב אצלך?
   רותישיר 16:15 17/03/2009
אם את אומרת שהסרגל פחות מדויק, אני בהחלט אשיג סרט מדידה...

לגבי ההחזקה עם הרגליים, אני מרגישה (עם היד) ששליש בלון נשאר בחוץ... היום ניסיתי לשכב על הצד עם הרגל העליונה מורמת, ולאחר 5 דקות הבלון אט-אט נפלט מעצמו החוצה... אולי אני אנסה להחזיק את הבלון עם היד בשכיבה על הגב, היות ומה שחשוב זה שחצי עד שני שליש ממנו יהיה בפנים... מה דעתך?
   הי שיררותי קרני הורוביץ 19:36 20/03/2009
אינך חייבת סרט מדידה, מספיק להקיף את הבלון בסרט ניר או בחוט בלתי מתיח ולמדוד בהנחה שלו על סרגל.

אם שליש בחוץ אין שום בעיה. את יכולה להמשיך ולהתאמן בתנוחה.

שכיבה על הגב נוחה עבור חלק מהנשים, אן סיבה שלא תנסי גם אותה, אך כאמור לא נשמע שיש בעיה עם התנוחה המקורית שלך.

אנא דווחי דיווחי התקדמות מצטיינים. מחכה לעדכונייך


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו