צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  אפי נו ופטריהיעל 16:40 18/03/2009
אני סובלת מפטריה וגינלית כרונית כבר שנים על גבי שנים. אין דבר שלא ניסיתי (למעט דיאטה, אותה אנסה כנראה אחרי הלידה). בזמן רגיל (שלא בהריון) אני משתלטת עליה די בהצלחה באמצעות משחת טבע-דרם. כיום, בזמן ההריון אני לא מצליחה למגר אותה לגמרי. אני משתמשת בטבע דרם ובמקביל בשמן של ברא ובכדורים פרוביוטיים (שאני לוקחת מדי יום כל ההריון) וזה מצמצם אותה, ויש לי מעט הפרשות שלא מפריעות לי ביום יום, למעט השימוש באפי-נו. הנקודה היא, שאין לי יותר מה לעשות נגדה. לרופאים קונבנציונלים אין יותר מה לתת לי, וברפואה האלטרנטיבית נותר לי רק לעשות דיאטה קיצונית שלא נראית לי כלל מתאימה להריון, והיות ואני בשבוע 38 זה כבר לא יהיה אפקטיבי. השתמשתי עד כה באפינו (כשבוע וחצי) כי לא ידעתי שלא אמורים, ועכשיו קראתי בפורום שזה אסור. שאלתי היא, קודם כל למה אסור? אני מתארת לעצמי שאחת הסיבות העיקריות היא שנוכחות הפטריה מקטינה את הסיכוך ומגדילה את החיכוך ובכך מגבירה את הסיכוי לנזק שאגרום לעצמי בשימוש במכשיר.
אם זו אכן הסיבה, אני נוטה להמשיך באימון (על אחריותי...) תוך הקפדה לא להכאיב לעצמי, ותוך לקיחה בחשבון שקצב ההתקדמות יהיה איטי יותר ושאולי לא אגיע לגודל היעד של 32 ס"מ. פשוט גם עיסוי לא אמורים לעשות, ומתוך הברירות שעומדות בפני, נראה לי שכך עדיף. מה את אומרת?
   פטריה ושימוש באפי-נורותי קרני הורוביץ 19:34 20/03/2009
ובכן,

כיבואנית איני יכולה לומר דבר שאינו עולה בקו אחד עם הוראות היצרן, במיוחד שמדובר במכשיר רפואי.

הסיבות לאי הרשאת השימוש בבלון בזמן זיהום (פטרייתי או אחר) עלולות לחרוג מתחום הידע שלי, כך שאין לי עבורך תשובה מוסמכת.

היכולת של גוף הממונה על בריאות הציבור להתייחס נקודתית לרמות שונות ולגורמים שונים של זיהום היא אפסית. האיסור יהיה גורף, מסיבות מובנות. פטרת יכולה לגרום לזיהום מינורי עד חריף ולשינויים ברקמת האפיתל של פתח הנרתיק מפריכות ועד פצעים.

מציעה לך בחום להתייעץ עם רופא או מיילדת שמכירים את ההיסטורייה הגינקולוגית שלך.

אגב, אל תתייאשי מטיפול בפטרת. ותמיכה תזונתית היא הכרחית. אוף דה רקורד אני מזכירה שיש לרפואה האלטרנטיבית הרבה להציע. עשי חיפוש על 'קנדיד אמזון', והתייעצי גם עם עקיבא אורצל מבני ברק, אם את יכולה. אמרי שהופנית על ידי.

האם את יכולה להשתמש במכשיר על אחריותך? התשובה אני מניחה בגוף השאלה.. ואני לא האדם לשאול..

הרבה בהצלחה.


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו