צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  אפי נו וטחורים- שבוע 39!!ק 10:16 27/02/2009
הי אני בתחילת שבוע 39 משתמשת באפינו כבר כשבועיים, אתמול הגעתי להיקף של 28 ס"מ. אני סובלת מטחורים כבר כחודשיים ומנסה לטפל עם דיקור, משחה קונבנציונלית ומה לא, ובעיקר להשלים עם קיומם כששום דבר לא עוזר. יש לציין שהטחורים לא כואבים או מפריעים לי אך אני מנסה לטפל בעיקר לקראת הלידה המתקרבת. אתמול בתרגול הרגשתי שהאפי- נו רק מוציא אותם החוצה יותר, והיום החל לי דימום קל מהטחורים, ללא כאבים כלל. האם עליי להפסיק באימון? אני מעדיפה שיהיו לי טחורים אבל שלא יהיו תפרים....דילמה...
   מאחר שכבר דיברנו בטלפון, מניחה שהבעיה נפתרה. אשמח לעדכונים רותי קרני הורוביץ 09:27 11/03/2009
   ק 15:32 11/03/2009
אין הרבה עידכונים, התקדמתי לאיטי אחרי הפסקה של כמה ימים..לא הצלחתי להגיע מעבר לשלושים, בנתיים אני עם צירים קלים ומחכה ללידה...בשבוע 40 פלוס 4 ...מקווה לטוב!!!
   מעולה ובהצלחה - לידה חלקה וטובה רותי קרני הורוביץ 21:27 13/03/2009
   ילדתי בשלום!!ק 19:07 20/03/2009
הי רותי באותו יום שכתבתי את ההודעה בפורום ילדתי בלילה- הייתה לי לידה פעילה טבעית ומהירה יחסית תוך 5.5 שעות. אחרי השאלות והתהיות שלי לגבי שלב הלחיצות בלידה ואחרי נסיונות שלי לנשום בו כמו שכתוב במאמר ולא "ללחוץ כמו קקי, נכנעתי להנחיות המיילדת וכך עשיתי...למרבה השמחה למרות שזו הלידה הראשונה שלי ושהתינוק החמוד היה במצג עורפי עבר שלב הלחיצות תוך חצי שעה! היה לי קרע ספונטני קטן פנימי וכמובן שהטחורים יצאו.. בכל מקרה אני מאמינה שבזכות האפי נו הרגשתי יותר מוכנה וגם נמנעתי מקרעים או חתכים נוספים.
תודה על העזרה שלך!!!
   נהדר, יוצא מן הכלל!! למעשה רגיל מאד לאחר האימוןרותי קרני הורוביץ 19:40 20/03/2009
עשית שימוש מיטבי במכשיר - כמאמן לידה. בעוד כמה שנים החתך יהיה פשע היסטורי, והאפי-נו ישמש בעיקר כמאמן לידה.

שמחתי לעזור, וכל הכבוד על האסרטיביות והנסיון לשמור על רצפת האגן שלך. שלב לחיצות של חצי שעה ללידה ראשונה הוא יחסית קצר מאד כך שאני מעריכה ששמרת על בריאותה להשנים וללידות הבאות.

צר לי על הטחורים. יש לי מאמר בנושא, טיפים לתפרים ולטחורים. הכניסה מעמוד הבית.

ברכות ואיחולים לבביים, והיה נעים לשוחח איתך. תמיד נעים לי כשהנמען, או הנמענת בדרך כלל :-) מבינים עניין.

ישר כוח, פוסט קל ושפע חלב


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו