צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  כעבור שבוע...אפרת 23:45 13/07/2009
רותי שלום,

טוב, אני כעבור שבוע מרכישת הבלון (מאשר שמש בעל השם המאיר (<:) מתאמנת פעמיים ביום והצלחתי להגיע ל-27 ס"מ.
היומיים האחרונים היו די מתישים, מתסכלים במיקום הבלון ובריחתו ולא הובילו להתקדמות חדשה...(אבל אני אופטימית)
כמו כן, ביומיים האחרונים בעת האימון (על הצד) יש רגעים בהם אני חשה במעין משיכה בעצם הזנב. האם הגיוני? תקין? זה לא מופיע כל הזמן ולאחר האימון בוודאי שלא.

שאלה נוספת, לידת הבלון: האם צריך לבצע פעולה נוספת (לחיצות וכו) מלבד הרפייה של השרירים ונשימה?

שוב תודה וערב טוב.
אפרת
   משיכות בזנב, לידת הבלוןרותי קרני הורוביץ 16:47 20/07/2009
הי אפרת,

יופי שאת מתאמנת. אני מניחה שצלחת את מחסום ה-27 ס"מ? ישנם רגעים ואימונים של דשדוש, וטוב שאת שומרת על אופטימיות. עשרים ושבעה ס"מ הם הישג נאה.

לגבי המשיכה בעצם הזנב. ייתכן ואני רק משערת, שאת מחזיקה את הבלון כשהחיבור הקשיח שלו לצינורית הגומי מעט כלפי מעלה (השפיות הקטנות) ולא מול מרכז פתח הנרתיק?

אם כן ייתכן שאת מפעילה את עיקר הלחץ בצורה זו לכיוון שקע קארוס (החלק הקעור של הסקרום, מצדו הפנימי של האגן), וגורמת לתזוזה קטנה (הכירופרקטורים קוראים לזה תת-תזוזות) באזור הקוקסיקס (קצה עצם הזנב) בעת הפעלת הלחץ מצד הבלון המנופח.

נסי לכוון את נקודת המאחז בדיוק מול אמצע הפתח, ודווחי האם שינה.
   לידת הבלוןרותי קרני הורוביץ 16:49 20/07/2009
רצוי מאד שלא ללחוץ! בעיקר כדי לא לחזק דגמי דחיפה רצונית לקויים לקראת הלידה. לבד מהרפיה ועזרה נשימתית, את יכולה למשוך בעדינות את הבלו ביד אחת, בעוד היד השניה הודפת קלות, ומונעת כיווץ הגנתי מכאיב העלול להגרם בפליטה מהירה מדי של הבלון


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו