צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  אפי נו - המיקוםגילי 14:42 13/09/2009
אני בשבוע 37+1. אחרי שבוע של שימוש באפי נו אני לא מצליחה ממש להתקדם מעבר ל-8 ס"מ. הבעיה העיקרית בימים הראשונים היה מיקום הבלון.

כל התנוחות השונות לא סייעו להשאיר את הבלון בפנים, למעט החדרה עמוקה הרבה יותר של הבלון.

במצב כזה של החדרה עמוקה רוב הבלון נמצא בתוך הנרתיק.. אני לא יודעת עד כמה זה טוב ואני בהחלט לא יכולה "ללדת" את הבלון במצב כזה (אני צריכה להוריד את האויר לפני כן).

אם אני שוכבת אל הצד ברגליים מעט מקופלות (זוית קהה) וצמודות הבלון נשאר בפנים עד רמת ניפוח מסוימת, (כשיש בין הברכיים רווח הבלון בורח, למרות שזו תנוחת הלידה המועדפת עלי). אני מנפחת אך יש לי תחושה שחלק ניכר מהבלון בחוץ ואיני יודעת כמה זה אפקטיבי. מאידך בשלב מסוים אי הנוחות גדלה עד כאב ואז אני מפסיקה את האימון. יש לציין שבתנוחה זו מבחינת תרגול שרירי רצפת האגן ניתן לראות תזוזה של שתי שנתות במד הלחץ, כלומר גם בתנוחה זו שרירי האגן מפעילים את הבלון.

השאלה היא האם עדיף להחדיר את הבלון עמוק, או להיות בתנוחה שבה אני על הצד והברכיים צמודות, למרות שאז למעלה מחצי מהבלון "בחוץ"? למיטב הבנתי הפרינאום נמתח גם במצב זה, אך כבר אין לי מושג כי אפילו עם מראה קשה לי לתמרן (בגלל הבטן...). מאוד חשוב לי לעשות הכל כדי להקל על הלידה!
   מיקום הבלון בקוטר 8 ס"מרותי קרני הורוביץ 19:25 16/09/2009
הי גילי,

8 ס"מ זה הישג יפה מאד!

כמה דברים לא ברורים מהודעתך. באיזו תנוחה (בדיוק) השגת 8 ס"מ? איך את יודעת מה ההיקף אם את נאלצת להפחית מההיקף לפני ההוצאה? האם כשהבלון נמצא 'יותר מחצי' בחוץ את חייבת להחזיק אותו בכוח רב עם היד?

אנא השיבי ואשמח לנסות ולסייע.
   אפי נו - המשךגילי 20:28 16/09/2009
כאשר אני בתנוחה על הצד והברכיים צמודות, הבלון נשאר בפנים כאשר אני מנפחת, אולם כאשר אני מפרידה את הברכיים לתנוחה המועדפת עלי ללידה (כפות רגליים צמודות והברכיים רחוקות זו מזו, כאשר אני על הצד) הבלון נפלט מהנרתיק וכך אני מודדת אותו.

אני כבר לא מחזיקה אותו עם היד אלא משתמשת רק בתנוחה שבה אני על הצד והברכיים צמודות. הבעיה היא שאני לא מצליחה להתקדם, גם לא בשימוש בדימיון מודרך.
   תשמעי, אני לא בטוחה שאני מצליחה להבין. אשמח לשוחח טלפוניתרותי קרני הורוביץ 23:23 20/09/2009


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו