צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  אפי נו ועיסוי פרינאוםשיר 00:17 06/04/2010
שלום, רכשתי את מכשיר האפי נו לפני כשבועיים ואני בשבוע 36 + 3. אני יודעת שאני אמורה להתחיל את התרגול בשבוע 37 ואני קצת חוששת כי את עיסוי הפרינאום גם תכננתי להתחיל בשבוע 34 ובסוף לא יצא לי, היה קשה והגישה לאיזור היתה בלתי אפשרית. אני פוחדת שכך יהיה לי עם הבלון. האם הבלון מיועד לתרגול עצמאי או שכמו עיסוי הפרינאום הוא אפקטיבי יותר עם בן הזוג? אני מאוד רוצה לעשות כל שביכולתי כדי למנוע חתכים ורציתי לדעת אם יש עצות או טיפים שיעזרו לי לעבור את זה חלק, נוח ובשלום. תודה רבה!!!
   ועוד משהו ששכחתי..שיר 14:29 06/04/2010
האם אני יכולה להשתמש ב ג'ל סיכוך על בסיס מיים של פמינה? ולא KY? תודה.
   הי , מנסה לעזור...מירבית 10:47 07/04/2010
אני התחלתי את השימוש באפי נו בשבוע 36 למרות שהייתי אמורה לפי ההנחיות להתחיל שבוע אחרי,אבל בדיוק כמוך חששתי מכל מיני סיבות מעכבות למיניהן. עיסוי פרינאום התחלתי בשבוע 34 בסיוע של בעלי.ועם האפי-נו התאמנתי לגמרי לבד,מאוד פשוט ונוח והרבה יותר אפקטיבי ואם הבלון בורח ניתן להחזיק אותו ביד אחת לצורך תמיכה.
כל ג'ל על בסיס מים בלבד הוא תקין למריחה באזור. ממליצה לא למרוח יותר מדי כדי שהבלון לא יחליק החוצה. עם משך זמן האימונים לא תזדקקי לו בכלל,הפרינאום כבר יהיה גמיש.

כל שנותר הוא לאחל המון בהצלחה! לידה קלה ,מהירה וחלקה!
   תודהשיר 23:44 07/04/2010
תודה רבה על תשובתך המפורטת והמקלה. יש לי עוד שאלונת: בימים האחרונים יצאו לי טחורים לא כואבים אך מציקים מעט בזמן יציאות ורציתי לדעת האם זה בטוח ואפשרי לתרגל עם האפי נו למרות קיומם. אני מעדיפה שלא יהיה חתך מאשר טחורים ואם אין סכנה בשימוש אתרגל בתקווה שלא יכאב ושאגיע מוכנה ללידה כי כרגע זה הכי חשוב לי.. תודה רבה רבה רבה!!!
   בשמחה :-)מירבית 08:30 08/04/2010
אני לא חושבת שיש בעיה להשתמש במקביל עם טחורים. אבל עדיף להתייעץ עם רופא בעניין ולטפל בהם במקביל. (אני מניחה שיש משחה למריחה או טיפול מונע).

אני מציעה לך להגיע לחדר לידה עם תכנית לידה ולהדגיש שאת מבקשת להמנע מחתך מאחר והתאמנת עם המכשיר.ככה בכל אופן אני עשיתי וכך היה.

:-)

שוב המון בהצלחה!
   מירבית המון תודה!!!רותי קרני הורוביץ 17:21 25/04/2010


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו