צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  קבוצת רכישהאריקה 19:48 05/05/2010
אני מעוניינת להצטרף לקבוצת רכישה.
   קבוצת רכישה עבור מכשיר האפינואריקה 14:45 06/05/2010
הבנתי מדפים קודמים שיש אפשרות להתארגן בקבוצה ולקנות את מכשיר האפינו במחיר מוזל. לכן אני מנסה לארגן קבוצה דרך הפורום. אודה לך רותי אם תוכלי לאשר שאכן זה כך, מהו המחיר ברכישה קבוצתית ובכמה רוכשים מדובר.
תודה רבה
אריקה
   אריקה שלום, כל הפרטים באתר אפי-נו תחת לשונית 'קניה קבוצתית' מכל עמוד למעלה, ואנא פרסמי בפורומים אחרים לא כאן תודה!רותי קרני הורוביץ 00:33 12/05/2010
   אריקה 17:30 12/05/2010
רותי שלום,
תודה על האינפורמציה, מאוד נפגעתי מהטון הבוטה שבו נאמרו הדברים. ראיתי בעמוד קודם שהתארגנה קבוצת רכישה באמצעות הפורום וסה"כ מנסה לעזור לאחותי אני כבר אחרי לידה שלישית ולא זקוקה לזה. להזכירך בעבר בתחילת 2008 פרסמתי הודעה מאוד נלהבת אודות המכשיר כך שתגובתך הקשה נראית לי ממש אבל ממש לא במקום
   אריקה שלום, רותי קרני הורוביץ 18:17 12/05/2010
צר לי אך תגובתי היתה עניינית בלבד, לא בוטה ובוודאי שלא נועדה לפגוע. הקניה הקבוצתית הינה עסקת חליפין מקובלת: תני פרסום, קבלי הנחה.

לו היינו מעוניינים לארגן קבוצות הנחה היינו מפרסמים זאת באמצעים העומדים לרשותנו. כל העניין הוא להגיע אל קהלים שמחוץ לאתר ולפורום אפי-נו, שלא היו מבצעים רכישה אלמלא היתה מתבצעת פעולה שיווקית - מבצע - בסביבתם.

מדוע את חושבת שזה הוגן לפרסם בפורום זה, מבצע, ולהציע את המכשיר ללקוחותינו שכבר רכשו (שהם עיקר המשתמשים בפורום) במחיר מלא, בהנחה, ושלא הוגן מצידי לבקש (די בנימוס אני חושבת, תוך שימוש בביטויים 'אנא' ו'תודה') שתפרסמי את המכשיר בתמורה להנחה המבוקשת.

העובדה כי בקשת ההנחה עבור אחותך אינה רלוונטית לעניין הרגשות, כמו גם ההנחה המוטעית כאילו אני זוכרת כי בשנת 2008 פרסמת הודעה נלהבת בנושא.

מילים קשות? לא בבית ספרנו. את או אחותך מוזמנות לקרוא את הפירוט המלא של תנאי הרכישה הקבוצתית באתר אפי-נו, ואשמח לעזור.


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו