צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  אתר קהילת הרכישה הראשון בישראל- יכול לעזור לכם להתאגד בכדי לקנות את המוצר בקנייה קבוצתית GROUPIT 09:58 18/05/2010
שלום,
ראשית ברצוננו להתנצל באם מייל זה מפריע לך בכל צורה שהיא אין מדובר ב SPAM או בניסיון למכור לך משהו. אנו פונים אליך במייל זה כי ראינו כי את/ה מנסה להקים קבוצה סביב מוצר או שירות כלשהו על מנת להוביל עסקה טוב יותר ורצינו ליידע אותך בדבר אתר חדש הנקרא www.GroupIt.co.il שיכול לעזור לך להשיג את מטרותיך ביתר קלות.

אתר GroupIt הינו אתר קהילת הרכישה הראשון מסוגו בארץ אשר מושק בימים אלו בישראל אשר שם לו למטרה לשנות את צורת ביצוע העסקאות בישראל תוך שהוא מספק פלטפורמה נוחה, ידידותית והכי חשוב חופשית לייצר קהילה של אנשים הרוצים לבצע עסקאות שונות ביחד על מנת למצוא עסקאות טובות יותר.

אתר GroupIt אינו אתר סחר, הוא אינו מוכר שום מוצר ואינו גובה שום תשלום עבור שירות תיווך משום סוג שהוא אלא רק מאפשר לנו למצוא אחד את השני כאשר אנו מחפשים לעשות עסקאות בנושאים שונים , להתחבר ולשתף מידע, ניסיון או מומחיות וביחד ליצור כוח קניה וכל זאת ללא שום התחייבות אחד לשני ו /או לגורם אחר כל שהוא.

כמו כל קהילה סוד ההצלחה הוא בכוח שכל אחד מביא אליה, אף גורם יחיד לא יוכל לגרום לקהילה זו להצליח אלא רק אם כל אחד מאיתנו יביא את עצמו וישתף עם האחרים את הדברים אותם רוצה לקנות, את הידע והיכולות ו / או פשוט להצטרף ולחזק את כוח הקניה כך הקהילה תהיה טובה ומוצלחת.

מכיוון שאת/ה כבר מכירים בכוח הקהילה וההתאגדות למען עסקאות טובות יותר חשבנו כי תשמח/י לשמוע כי ישנו אתר המקדם בדיוק את הרעיון הזה.

נשמח לראותך בין הגרופרים המובילים את קהילת הרכישה GroupIt בעסקה הזו שאת/ה כרגע מנסים להרים וכמובן גם באחרות.


מצפים לראותכם גרופרים פעילים
צוות GroupIt
   מעולה. בהצלחהרותי קרני הורוביץ 17:15 19/05/2010
   תודה רבהGROUPIT 23:45 19/05/2010
מקווה שנוכל להביא הרבה אנשים להרשם באתר על מנת שיוכלו לחסוך ולבצע עיסקאות טובות.

אני מזמין אותך להרשם באתר ולהפוך לחלק מהקהילה החדשה שנבנת בישראל


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו