צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  לגבי מיקום הבלון בנרתיקמירי 19:06 03/06/2010
שלום, התחלתי להתאמן לפני מספר ימים עם אפינו דולפין. היום (אימון מס 3) הכנסתי את הבלון כמעט כולו לתוך הנרתיק ללא קושי רב.אבל זו השאלה- ניפחתי עד שהגיע ל-18 ס"מ (בדיעבר מן הסתם מדדתי)ולא הרגשתי תחושת צריבה או מתיחה, סתם אי נוחות קלה. רק כש'ילדתי' את הבלון הרגשתי מתיחה וצריבה בפתח הנרתיק. האם אני מכניסה את הבלון עמוק מדי כך שהגודל אינו אפשקטיבי? האם אני עלולה לגרום לעצמי נזק אם איזור הפרינאום נמתח רק בעת ה'לידה' ולא במשך כל זמן האימון..? אז בעצם השאלה שלי עד כמה קריטי להכניס את הבלון רק 2/3 או 1/2 לתוך הנרתיק ולא את כולו?
תודה רבה :)
   הי מירי, המיקום קריטי ביותררותי קרני הורוביץ 23:57 04/06/2010
הבלון מאמן את רצפת האגן שגובהה לתוך הגוף כ-2.5 ס"מ. הנחת הבלון במיקום 'בלוע' - עמוק מדי, אינה מותרת לפי ההוראות ובוודאי שלא משיגה את התועלת המקווה - הגמשת פתח הנרתיק לקראת הלידה.

אנא קראי את ההוראות והקפידי עליהן. לא יותר מ 2/3 הבלון בתוך הנרתיק..

לפי תיאורך את מהלך האימון שלך, קטע האימון האפקטיבי היחיד היה בזמן של הוצאת הבלון. מיקום נכון מבטיח שהאימון יהיה אפקטיבי למשך זמן ההשהיה ולא רק בהוצאה. במהלך שלך התאמנת שניה או שתיים בלבד..
זכרי שהמצב של 'לא לבלוע ולא להקיא' אינו טבעי, אך הוא הכרחי - זו מהות האימון. התרגלות הדרגתית למצב נדיר - לידה..

נסי לשפר ודווחי.
   לא מצליחה בינתיים...מירי 21:31 07/06/2010
הי רותי,
תודה על המענה.
לקחתי את הדגשים שלך לתשומת ליבי אבל אני נתקלת כל פעם בתופעת הבלון הבורח.. קראתי מספר פעמים את המאמר בנושא ואני באמת מנסה ליישם- שוכבת כמעט לגמרי על הגב, ברכיים בקושי כפופות, ניסיתי גם על הצד ואני מכניסה את הבלון וכשהוא בערך בחצי מתחילה לנפח ולתקן לאט לאט תוך כדי. אולי הבעיה היא שהמנח שלו בתוך הגוף לא נכון? כשאני מרגישה עם היד נראה לי כאילו באיזור האחורי שלו (כיוון הרקטום) יותר ממנו בחוץ מאשר באיזור הקדמי (הנרתיק) וניסיתי לתקן אבל לא הצלחתי להכניס אותו כך שהוא יהיה שווה בכל הכיוונים (הוא פשוט לא משנה את הזוית שלו כשאני מנסה לדחוף אותו יותר למטה על מנת לתקן). אחרי מספר דקות שנדמה לי שהוא נשאר במקום אני טיפה בודקת ואז מגלה שהוא רק 'נוגע' בקצהו בתוכי וכבר נמצא ממש בחוץ. בכל זאת הצלחתי להחזיק 20 ס"מ פעמיים בלי תחושות צריבה או מתיחה קשות מדי אבל רק למספר דקות בודדות עד שאני מגלה שהוא 'ברח'. אני מאד רוצה להתקדם אבל למען האמת מתחילה להרגיש מתוסכלת ובכלל לא בטוחה שאני בכיוון. מקווה שתוכלי לייעץ לי
תודה !!
   מירי הי שוב, האם שוחחנו בטלפון? פתרתי בעיה דומה לפני מספר ימיםרותי קרני הורוביץ 21:34 15/06/2010
מכל מקום,
אצא מנקודת הנחה שלא איתך שוחחתי. נשמע שאכן קשה לך. אם אינך יכולה לשנות את זוית הבלון, שני את זוית האגן-ירך. עבדי כשהברכיים שלך פחות כפופות. זה יישר מעט את הזוית של הנרתיק ואני מקווה שיקל עליך בשימור זוית הבלון. מכל מקום, 20 ס"מ הם היקף קטן יחסית, והשפעת בלון בקוטר זה על רצפת האגן כמעט זניחה. דברי איתי אם הבלון ממשיך לברוח. ייתכן שיהיה צורך בעזרה ידנית מסיבית או בסגירה של הרגליים. נסי ואם לא התסייע - דברי איתי. להשתמע!


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו