צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  עוד מילה על האפי- נורוויטל 10:18 23/07/2010
חייבת להוסיף מילה על האפי-נו אחרי שקצת קראתי כאן את התגובות/שאלות. למי שמתלבטת בעיקר.
אני השתמשתי במכשיר הזה לפי הלידה הראשונה והשניה של 2 בני.
את הרעיון להשתמש במכשיר הזה גילינו דרך שיטוט באינטרנט ואנשים סביבנו אז לפני כ7 שנים לא הכירו ולא ידעו בכלל על מה אנחנו מדברים. בעלי היקר הוא זה ששכנע אותי שכדאי לנסות והוא זה שהלך ורכש את המכשיר!! כחובב מכשירים וגאג'טים מכל סוג ומין הוא הבין את הפוטנציאל והרווח ממכשיר כזה למרות שלא קיבל על כך שום המלצה מאדם מוכר. אני הייתי סקפטית לגמרי והתלבטתי לגבי הנוחות בשימוש,לגבי המחיר (גם ככה יש הרבה הוצאות בתקופה הזו), ועוד ועוד תירוצים. אבל אני חייבת להגיד שזו היתה החלטה נבונה, אז נפרדנו מכמה מאות שקלים ( אז לא קנינו עגלה יקרה וכו') , ונכון , זה לא היה נעים, וחששתי שהאינטימיות ביננו תפגע כשבעלי עזר לי להתאמן כשבאמת היה לי קשה להבין אם אני משתמשת נכון במכשיר, וכל האי נוחות עם הבטן הגדולה ...אבל הכל באמת שולי וזניח לעומת התוצאה. התאמנו פחות או יותר לפי ההוראות ולא באדיקות. בלידה ראשונה- חתך קטן ולבסוף עשו תפר קטן שהחלים מהר, בלידה שניה- ללא חתך בכלל (הילדים נולדו במשקל 2800 ק"ג ואני בעלת מבנה צר וקטן)
מה שהביא אותי להגיע לבריתות של הבנים בקלות יחסית ובלי כאבים.אני ממליצה, זה דורש עבודה ומאמץ מסיום, כמו כל דבר בחיים, אבל זה מוכיח את עצמו ומשתלם. אני ממליצה להתאמן עם עזרה למי שיכולה. בכל אופן, רצוי לעשות עיסוי פירנאום אז למה לא לעשות זאת באופן שאפשר למדוד ובצורה יעילה.חייבת לציין למי ששואל את עצמו:אין לי כל קשר למשווקים.
   רויטל המון תודה על השיתוף החשוב!רותי קרני הורוביץ 21:09 23/07/2010


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו